דיבאלה: "יהיה נחמד לשחק בברצלונה. חוזה חדש? כרגע אין כלום"

פאולו דיבאלה, ליאו מסי
פאולו דיבאלה, ליאו מסי | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

חלוצה של יובנטוס סיפק ראיון כנה ל-"CNN" וסיפר שדחקו אותו לפינה: "בשנה שעברה לא סמכו עליי, רצו למכור אותי". למרות הדיווחים, אין שיחות מול ההנהלה: "אני מניח שבמוקדם או במאוחר נשב ונדבר, זה תלוי בהם"

(גודל טקסט)

פאולו דיבאלה היה חולה בנגיף הקורונה לא פחות מחודש וחצי. החלוץ הארגנטינאי של יובנטוס כבר לא יכול לחכות לחידוש העונה באיטליה כאשר המשחק הראשון יהיה חצי גמר הגביע נגד מילאן ביום שישי הקרוב. בינתיים, דיבאלה העניק ראיון מיוחד ל-"CNN" הבריטי וסיפק כותרות. הוא סיפר לראשונה על החודשים הקשים שחווה בקיץ והצהיר כי כלל לא בטוח שימשיך.

"בשנה שעברה יובנטוס לא סמכה עליי, הם לא רצו שאמשיך לשחק כאן וניסו להעביר אותי למנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם ואני חושב שגם לפריז סן ז'רמן", הודה דיבאלה. "אבל רציתי להישאר כאן. היו כמה חודשים רעים שרציתי שייפסקו, זה לא היה הוגן. זה לא היה קל, כי כוונות הקבוצה היו שונות למרות שאמרתי שאני רוצה להישאר. ברגע שהשוק נסגר ומאוריציו סארי הגיע, התקדמתי הרבה. שיחקנו הרבה יותר טוב ועשינו עונה נהדרת". אחרי עונה קשה אשתקד בה כבש עשרה שערים בלבד, דיבאלה חזר לחייך. הוא הבקיע 13 שערים ובישל עוד 12.

באיטליה נכתב לא אחת על כך שביובנטוס רוצים לשמור על היהלום שחווה עדנה מחודשת ולהחתימו על "חוזה לכל החיים", כלומר עד 2025. החלוץ התייחס לכך: "חוזה חדש? כרגע אין עדיין כלום. נשארה לי שנה וחצי בחוזה, זה לא הרבה, ואני מבין שלאור הווירוס המצב מסובך, אבל אחרים חידשו חוזה. אז בואו נראה מה קורה".

דיבאלה. אחרי קיץ קשה הוא מאושר. האם ימשיך? (VINCENZO PINTO/AFP via Getty Images)

שמח במועדון: "יש לי קשר נהדר עם האוהדים, שחקני הקבוצה, הנשיא. אני חושב שבמוקדם או במאוחר נשב ונשוחח, או אולי לא? מי יודע. אני בהחלט רוצה לחדש את החוזה אבל זה תלוי ביובנטוס".

כשנשאל על ברצלונה אמר: "האמת שמדובר במועדון נהדר ברמה עולמית, ועם ליאו מסי הם תמיד טובים יותר. יהיה נחמד לשחק שם, אבל גם יובנטוס קבוצה גדולה מאוד, עם היסטוריה מפוארת, שחקנים גדולים ששיחקו כאן. יש כל כך הרבה איכות. אני שמח לשחק עם אנשים כמו ג'יאנלואיג'י בופון וכריסטיאנו רונאלדו שגורמים לקבוצה להשתפר".

על הגזענות: "מה שקרה למויזקה קן בקליארי זה לא פשוט, העניין חזר על עצמו במגרשים אחרים, גם מריו באלוטלי לדוגמא ספג קריאות. באיטליה צריך להעניש ביד חזקה יותר. אם זה לא יקרה, אנחנו השחקנים נעשה צעדים כדי למגר את התופעה הזו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי