סארי: "התלהבתי מכמות החילופים, עשיתי טעות טיפשית". וגם: הפנדל של רונאלדו

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מאמן יובנטוס התחרט על החילוף המשולש ב-0:0 מול מילאן שהעלה את קבוצתו לגמר הגביע: "נסחפתי, איבדנו את האחיזה במשחק. רונאלדו לא רגיל להחמיץ"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

הכדורגל האיטלקי חזר אתמול (שישי) אלינו עם קרב בין שתי ענקיות. יובנטוס לא הרשימה יותר מדי, סיימה ב-0:0 מול מילאן במשחק הגומלין של חצי גמר הגביע האיטלקי, אך בכל זאת העפילה לגמר בזכות ה-1:1 במשחק הראשון.

הגמר יתקיים כבר ביום רביעי. היריבה של יובנטוס תיוודע הערב בקרב בין נאפולי לאינטר (21:50, שידור ישיר בספורט4). הנראזורי ינסו לבצע מהפך אחרי שהנפוליטנים השיגו 0:1 במשחק הראשון בין השתיים, אשר נערך בחודש פברואר.

הגברת הזקנה הייתה ביתרון מספרי על מילאן החל מהדקה ה-17, אז הורחק אנטה רביץ', אך בכל זאת לא הצליחה להכריע את ההתמודדות. בנוסף, כריסטיאנו רונאלדו החמיץ פנדל בדקה ה-16 ופספס הזדמנות לכבוש במשחק החזרה מ"פגרת הקורונה".


רונאלדו מאוכזב אחרי החמצת הפנדל (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

"רונאלדו לא רגיל להחמיץ פנדלים", אמר מאמנו, מאוריציו סארי. "הוא בעט טוב, הכדור שלו פגע בקורה וזה היה רק עניין של חוסר מזל. הופתעתי מאוד והייתי מרוצה מאיך שפתחנו את המשחק. ב-30 הדקות הראשונות הזזנו את הכדור מהר מאוד, שלטנו ונראינו טוב. אחרי זה לאט לאט האינטנסיביות ירדה".

כידוע, לאחר "פגרת הקורונה" לכל קבוצה מותר לבצע חמישה חילופים. בדקה ה-62 אמש בחר סארי לערוך חילוף משולש, והוא התחרט מאוד על כך: "עשיתי טעות טיפשית. נסחפתי והתלהבתי מזה שיש לי חמישה חילופים, אבל לעשות שלושה בבת אחת זה סיכון גדול. אחרי שעשיתי את זה איבדנו את האחיזה שלנו במשחק".

גם לאונרדו בונוצ'י, בלם הביאנקורי, התייחס להחמצת הפנדל של רונאלדו: "אפילו הגדולים ביותר יכולים לטעות. הסרנו רגע אפל לאוהדי הכדורגל כשחזרנו לשחק. אני מקווה שהחזרה שלנו תביא קצת תקווה ושמחה לאוהדים בבית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי