קייליני: "אמשיך לפחות עוד עונה, רוצה לשחק ביורו 2020"

ג'ורג'יו קייליני
ג'ורג'יו קייליני | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

הבלם הוותיק של יובנטוס דיבר על הפציעה הקשה: "אם הייתי צעיר בעשר שנים אולי הייתי נשבר, כעת יש לי ניסיון". הוא סיפר על הערצתו לגווארדיולה, ההתמודדויות הגדולות של כדורגלן וגם התייחס לרונאלדו וזלאטן

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ג'ורג'יו קייליני, בלמה הוותיק של יובנטוס, ספג פציעה קשה בחודש אוגוסט אך הצליח להתגבר עליה וחזר לשחק בחודש מרץ. אין ספק שהוא יהיה אחד מהשחקנים החשובים של יובנטוס בישורת האחרונה של העונה. האיטלקי, שבקרוב יהיה בן 36, עורר לא מעט תשומת לב עם חשיפת חלקים מהאוטוביוגרפיה שלו. כעת הוא התראיין לערוץ יוטיוב וסיפר על ההתמודדות עם הפציעה ועד כמה גילו שיחק לטובתו, סקר את הקריירה שלו והבטיח שימשיך לפחות עוד עונה אחת.

על הפציעה: "אני חושב שאם זה היה קורה לפני עשר שנים, לא היה לי את השקט הנפשי להתמודד עם זה. בגיל 35, עם כל הניסיון שיש לי, יכולתי להבין שזו תקופה קשה שתחלוף והפכתי את המצב לאנרגיה ומוטיבציה כדי להתאושש. שיפרתי את הכל במנטאליות שלי. כשהייתי צעיר בזבזתי אנרגיות רבות לכעסים. יש לי חיים ברי מזל, עליי לזכור את זה ברגעים קשים".

המשך הקריירה: "אני אשחק עוד שנה אחת לפחות ואז אראה איך אני מרגיש ואיך הרגליים מרגישות ומחזיקות מעמד. אני רוצה להמשיך בעולם הכדורגל בתפקיד דריקטריוני. אני מקווה לשחק ביורו 2020 ולהוות דוגמא לשחקנים הצעירים".

קייליני (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

התואר שלו במנהל עסקים: "בגיל 19 שיחקתי בסריה א', אז לא יכולתי ללמוד, אך כשהיה לי זמן פנוי הבנתי שבשביל מה לשחק בפלייסטיישן? עשיתי משהו שונה והצלחתי לסיים את התואר בזכות תוכנית מיוחדת. יש כאלה שבגיל צעיר יש עליהם כל כך הרבה לחץ וציפיות שזה עלול להורס את הקריירה שלהם. אני אסיר תודה שעברתי נסיונות ביובנטוס, וגם ליבורנו התעקשה לשמור עליי. לדעתי שני הדברים הכי קשים ככדורגלן הם להישאר עם רגלים על הקרקע ולהתמודד עם בדידות. אתה זקוק לחוסן נפשי ברגעים האפלים".

קייליני סיפר באוטוביוגרפיה שלו על השנאה הספורטיבית לאינטר מה שגרר ביקורות בארץ המגף. הבלם הבהיר את דבריו: "הייתי אוהד מילאן, גדלתי כך והתחלתי לשחק כדורגל בסרייה א'. אחי ואבי תמכו ביובנטוס, בעוד אמי אהדה את מילאן כמוני. כשחתמתי ביובה ב-2004 זה לא ממש היה טוב. אני חושב שפעם הייתה הרגשה משפחתית יותר לגבי המועדונים באיטליה כמו אינטר של מאסימו מוראטי או מילאן של סלביניו ברלוסקוני".

המאמנים הגדולים: "צפיתי בסרט התיעודי על מנצ'סטר סיטי והיה אפשר לראות את הכריזמה המיוחדת של פפ גווארדיולה. אפשר מיד להגיד שהוא מאמן ענק, כל מי שמבין כדורגל יודע זאת. לגביי. עד שאנטוניו קונטה הגיע הייתי עסוק רק בעבודות הגנה, אבל הוא דרש ממני לבנות מהלכים מאחור. הוא ביקש ממני המון ונתן לי הרבה בתמורה. מאסימיליאנו אלגרי מאמן מיוחד. גם הוא עזר לי להתבגר באופן טקטי. למרצ'לו ליפי היו יחסי אנוש ברורים, אך הייתי קצת צעיר מדי כשעבדתי איתו מכדי להעריך את זה".

 

על זלאטן איברהימוביץ': "הוא השחקן שהכי רציתי להתמודד איתו באימונים, הוא הוציא ממני את המיטב. בגיל 24 היה כל כך חזק פיזית. רק העובדה שהצלחתי להתמודד איתו ולא הראה שום פחד זיכה אותי בכבוד מצידו. הייתי צריך לתת את המיטב לצידו".

על כריסטיאנו רונאלדו: "לרוע מזלי הוא הספיק לכבוש הרבה שערים על חשבוננו לפני שהצטרף לכאן אבל עכשיו נוכל ליהנות ממנו כחבר לקבוצה. הוא אלוף אמיתי, ברמה אחרת ואתה צריך רק להודות בזה. כשיש לך אלוף כזה בקבוצה אתה צריך להפיק ממנו את המיטב". נזכיר כי ביום רביעי יובה וקייליני יפגשו בגמר הגביע האיטלקי את נאפולי (21:40, שידור ישיר בספורט4) , אחרי שהדיחו את מילאן בחצי הגמר


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי