רומא השוותה שיא ועצרה את יובנטוס, קן הורחק תוך 40 שניות

play
ג'אנלוקה מאנצ'יני חוגג שער של רומא | אימג'בנק GettyImages, FILIPPO MONTEFORTE/AFP
רומא השוותה שיא ועצרה את יובנטוס, קן הורחק תוך 40 שניות 02:17

מאנצ'יני סידר לג'אלורוסי 0:1 וניצחון בית חמישי רצוף בליגה, וספג בעיטה מלוכלכת מהחלוץ שראה אדום ישיר מיד אחרי שנכנס. אינטר במקום השני וצימקה את הפער מנאפולי ל-15, אחרי 0:2 על לצ'ה

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. במשחק המרכזי, רומא ניצחה את יובנטוס ועצרה את המומנטום החיובי של הביאנקונרי. מוקדם יותר, אינטר התאוששה מהפסד עם 0:2 ביתי על לצ'ה, ובתחתית ספציה סיימה ב-0:0 מול ורונה וכך גם סמפדוריה האחרונה מול סלרניטנה.

שחקני רומא חוגגים
רומא השוותה שיא ניצחונות בית רצופים בליגה | אימג'בנק GettyImages, Paolo Bruno

צפו: מויזה קן הורחק תוך 40 שניות אחרי הבעיטה הזו במאנצ'יני

רומא – יובנטוס 0:1

דווקא אחרי שנפלה קורבן לניצחון הבכורה של קרמונזה בליגה העונה, קבוצתו של ז'וזה מוריניו התאוששה וקטעה לגברת הזקנה רצף של ארבעה ניצחונות בסרייה A, כאשר בנוסף הג'אלורוסי עצרו רצף של חמישה מפגשים בהם לא הצליחו לגבור על יובה. רומא סופרת כבר חמישה ניצחונות בית ברציפות מבלי לספוג וזהו רצף ניצחונות הבית הכי ארוך שלה בליגה מאז אוקטובר-דצמבר 2017. מי שאחראי לכך הוא ג'אנלוקה מאנצ'יני שכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-53, אבל אירוע לא פחות קריטי במשחק אירע בדקה ה-90: מואיז קן, שעלה מהספסל של יובנטוס 40 שניות לפני כן, הורחק באדום ישיר אחרי בעיטה מלוכלכת במאנצ'יני ללא כדור.


שחקני אינטר חוגגים


אינטר – לצ'ה 0:2

אחרי שההפסד לבולוניה לא עבר בשתיקה, סימונה אינזאגי החזיר מעט שקט למערכת עם ניצחון ביתי נותח שהציב את הנראזורי במקום השני. הנריך מחטיריאן קבע 0:1 בדקה ה-29 עם כיבוש שני ברציפות במשחקי הבית, לאוטרו מרטינס נהנה מבישול של דנזל דומפריס וקבע את תוצאת הסיום בדקה ה-53. בזכות ההפסד של נאפולי ללאציו בשישי, הפער מהפסגה קטן ל-15 נקודות.



משחקים נוספים

ספציה – ורונה 0:0

סמפדוריה – סלרניטנה 0:0



משחקי יום שני באיטליה

ססואולו – קרמונזה
טורינו – בולוניה