"טירוף חסר היגיון": האדום של קן שבר שיא, ואלגרי לא נותר אדיש

play
שחקן יובנטוס, מואיז קן, מורחק נגד רומא | GettyImages, Silvia Lore
רומא השוותה שיא ועצרה את יובנטוס, קן הורחק תוך 40 שניות 02:17

החלוץ חתום על ההרחקה המהירה בתולדות יובנטוס אחרי שאיבד עשתונות נגד רומא, המאמן: "הוא סיבך אותנו ויספוג קנס גדול". מי ספג את האדום המהיר אי פעם בסרייה A?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אפשר לדבר על שער נהדר של ג'אנלוקה מאנצ'יני, על כך שרומא השוותה את רצף הניצחונות הביתיים הכי ארוך שלה בסרייה A אי פעם, או על כך שיובנטוס נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. אבל המשחק שהתקיים אמש (ראשון) במסגרת המחזור ה-25 בליגה האיטלקית והסתיים ב-0:1 לג'אלורוסי השאיר זיכרון אחד שבלט מעל הכל: הכרטיס האדום למואיז קן.

החלוץ, שנכנס כמחליף בדקה ה-89, הורחק 40 שניות בדיוק אחרי שעלה מהספסל כיוון שבעט בצורה אלימה בכובש השער מאנצ'יני. האחרון אמנם יצר פרובוקציה כשמשך בחולצה של קן וגרר אותו על כר הדשא, אבל גם זה לא מצדיק את איבוד העשתונות של שחקן יובנטוס, בטח בשניות הראשונות שלו על המגרש. או כמו שהגדירו זאת ב"טוטוספורט": "טירוף חסר היגיון".

באופן מפתיע משהו, זהו לא הכרטיס האדום הכי מהיר בתולדות הליגה האיטלקית. מי שידוע לשמצה בתור השיאן הוא ג'וזפה לורנצו, אקס בולוניה שבדצמבר 1990 הורחק אחרי 10 שניות בגלל מרפק ששלח לעבר לואיג'י אפולוני. גם ג'וליו מיגליאצ'ו, שחקן אטאלנטה בדצמבר 2015, החזיק פחות מקן וסיים את המשחק מול פאלרמו תוך 32 שניות. מה שכן, חלוץ יובנטוס ספג כמובן את האדום הכי מהיר אי פעם בקבוצה שלו.

באיטליה לא פספסו כמובן את התגובה של המאמן ההמום מסימיליאנו אלגרי, שלאחר המשחק הבהיר כי קן ייענש. "הוא טעה, נקודה. הוא התנצל על כך, אבל הוא סיבך את הקבוצה. צריך ללמוד מדברים כאלה. כשאתה עולה מהספסל אתה יכול לעשות את ההבדל, הוא הגיב בצורה לא נכונה ויספוג קנס גדול. לכל אחד מאיתנו יש אחריות. אולי הוא היה עצבני שלא שיחק הרבה, אבל ההתנהגות שלו הכניסה את הקבוצה לצרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי