מלחמה עקרונית בתופעת המנודים: בונוצ'י תובע את יובנטוס

play
לאונרדו בונוצ'י יובנטוס חוגג | רויטרס
בזכות מחצית ראשונה נהדרת: יובנטוס פתחה את העונה עם 0:3 על אודינזה 02:16

בלמה לשעבר של יובה הגיש תביעה נגד המועדון בטענה שהזניחה אותו במסגרת הניסיון לשחררו, ומבהיר: זה עניין עקרוני, הכסף ייתרם

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בלם יובנטוס לשעבר, לאונרדו בונוצ'י, עומד לנקוט בצעדים משפטיים נגד קבוצתו לשעבר ולהגיש נגדה תביעה, שלטענתו היא אך ורק עקרונית ולא כמלחמה נגד המועדון.

בונוצ'י משחק כעת באוניון ברלין, אליה הצטרף בסוף חלון ההעברות של הקיץ. האיטלקי התבשר שהוא לא בתוכניות של יובנטוס ונשאר בטורינו בזמן ששאר הסגל טס לארצות הברית. נציגיו ביקשו מידע מהמועדון על הסיבות לכך שבונוצ'י נותר בחוץ, אבל עמדת המועדון נותרה נחרצת.

כעת המגן בחר לנקוט בצעדים משפטיים נגד יובה. מדובר בתביעה אשר מבקשת פיצוי בגין נזקים עקב היעדר לכאורה של תנאי הכשרה והכנה נאותים העומדים לרשותו של בונוצ'י והדבר הוביל לכך שנגרם לו נזק מקצועי ותדמיתי.

שחקן יובנטוס לאונרדו בונוצ'י
החזיר את יובנטוס למשחק. לאונרדו בונוצ'י | רויטרס

בונוצ'י לא רואה בזה מלחמה אישית, כך נכתב בתביעה, הוא רואה בזה מעשה עקרוני. הוא סבור כי זו פגיעה מקצועית בו, לדרוש שיקיים את האימונים בזמנים שונים משאר חברי הקבוצה, ושגם נמנעה ממנו גישה לחדר הכושר, לבריכת השחייה ולמסעדה.

השחקן הבהיר שכל סכום שירוויח מהתביעה ייתרם למחלקה הנוירוכירורגית לילדים של בית החולים לילדים רגינה מרגריטה בטורינו ולעמותה שרוכשת ותורמת דפיברילטורים שיוקצו למועדוני ספורט, בתי ספר ועיריות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי