דיבאלה בישל פעמיים, רומא נרגעה עם 0:2 ביתי על פרוזינונה

play
רומלו לוקאקו, לורנצו פלגריני, פאולו דיבאלה שחקני רומא חוגגים | GettyImages, Paolo Bruno
דיבאלה בישל פעמיים, רומא הלחוצה רשמה 0:2 יקר על פרוזינונה 01:35

לוקאקו ופלגריני כבשו מול האקס די פרנצ'סקו וסידרו למוריניו ניצחון ליגה שני. יובנטוס התקשתה ללא החלוצים וסיימו ב-0:0 עם אטאלנטה

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד היה התיקו המאכזב בין אטאלנטה ליובנטוס. רומא התאוששה עם שני בישולים של פאולו דיבאלה ו-0:2 ביתי על פרוזינונה. עוד קודם לכן ריקרדו אורסוליני הוביל את בולוניה ל-0:3 על אמפולי עם שלושער ואילו אודינזה חילצה 2:2 בתוספת הזמן בבית מול גנואה.

מואיז קן, חלוץ יובנטוס
פתח ואיכזב. קן | אימג'בנק GettyImages

אטאלנטה – יובנטוס 0:0

הביאנקונרי ממשיכים להקדים בנקודה את הכחולים-שחורים מברגמו גם אחרי חלוקת הנקודות ביניהן, שמאוד מאכזבת את האורחים שהגיעו ללא שני החלוצים המובילים שלהם, מיעטו לסכן את השער וסיימו ב-0:0. בסוף השבוע שעבר יובנטוס ספגה את ההפסד הראשון שלה העונה עם 4:2 אצל ססואולו, ואמנם באמצע השבוע הספיקה להתאושש עם 0:1 על לצ'ה המפתיעה, אבל שבה לסורה.

מסימיליאנו אלגרי חשף כי יובנטוס סובלת ממצוקה התקפית לקראת המשחק, שכן צמד החלוצים דושאן ולאחוביץ' וארקדיוש מיליק מחוץ לסגל וכך עלה ב-11 מואיז קן לצד פדריקו קייזה. השניים התקשו מאוד בחלק הקדמי, אבל לפחות לא ספגו מול אטאלנטה שהייתה ברצף של שלושה ניצחונות ותסתפק במשחק רביעי ברצף בו לא ספגה. אגב, גם אטאלנטה חסרה את חלוציה, ג'אנלוקה סקמאקה ואל בילאל טורה שהגיעו הקיץ.

רומלו לוקאקו שחקן רומא חוגג שער
שער שלישי. רומלו לוקאקו | אימג'בנק GettyImages, Giuseppe Bellini

רומא – פרוזינונה 0:2

בגיל 60 חווה ז'וזה מוריניו את פתיחת העונה הגרועה בקריירה וידע שלא מצפה לו משחק קל מול פרוזינונה המפתיעה, שמאז ה-3:1 לנאפולי במחזור הפתיחה צברה תשע נקודות בחמישה משחקים ללא הפסד. הלחץ על רומא גבר בעקבות התבוסה 4:1 בגנואה, אבל באולימפיקו היא בדרך כלל מסתדרת עם עולות חדשות (22 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ב-24 המשחקים הקודמים) וכך היה גם בפעם ה-25.

אוזביו די פרנצ'סקו, שכיכב ברומא כשחקן וגם אימן אותה, קיווה להפתיע, אבל נאלץ לבצע חילוף מוקדם בעקבות פציעתו של סימונה רומאניולי (18) ואחרי שלוש דקות פאולו דיבאלה מצא במסירה חכמה את רומלו לוקאקו, שהטעה שני שחקנים ובעט בשמאל פנימה. שער שלישי של הבלגי, כשרק גבריאל באטיסטוטה (6) וסטפן אל שעראווי (4) כבשו יותר ממנו בחמש ההופעות הראשונות במדי הג'אלורוסי בליגה בעידן שלוש הנקודות. פרוזינונה לא איימה על המסגרת למרות שליטה בשדה ובדקה ה-83 נכנעה לשער של הקפטן לורנצו פלגריני (עוד בישול של דיבאלה) ורשמה הפסד חמישי בחמישה משחקים מול רומא בסרייה A.

משחקים נוספים

בולוניה – אמפולי 0:3 לבולוניה: ריקרדו אורסוליני (21, 66 ו-90+1)

אודינזה – גנואה 2:2 לאודינזה: לורנצו לוקה (23), אלן מאטורו (עצמי, 90+1). לגנואה: אלברט גודמונדסון (14 ו-41)

שני בליגה האיטלקית:

ססואולו – מונצה טורינו – ורונה פיורנטינה – קליארי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי