דווקא אחרי ניצחונות על יובנטוס ואינטר: ססואולו הפסידה למונצה

play
לורנצו קולומבו, חלוץ מונצה | GettyImages
דווקא אחרי ניצחונות על יובנטוס ואינטר: ססואולו הפסידה למונצה 01:26

קולומבו הבקיע את השער היחיד בהתמודדות והשיב את קבוצתו למסלול הניצחונות, פיורנטינה עלתה למקום ה-5 אחרי 0:3 על קליארי. במשחק נוסף נפרדו טורינו ו-ורונה בתיקו ללא שערים

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגה האיטלקית הגיע לסיומו הערב (שני) כאשר פיורנטינה נצמדה לנאפולי וליובנטוס שבמקומות 3 ו-4 עם 0:2 על קליארי, נועלת הטבלה. עוד קודם לכן, מונצה ניצחה בחוץ 0:1 את ססואולו ובמשחק נוסף נפרדו טורינו ו-ורונה בתיקו ללא שערים.

ססואולו – מונצה 1:0

שני ניצחונות רצופים רשמה ססואולו בשני המחזורים האחרונים, כאשר הבקיעה רביעייה נגד יובנטוס ולאחר מכן הדהימה בסן סירו עם מהפך שקבע 1:2 על אינטר. דווקא מול מונצה, שהגיעה אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות וארבעה מחזורים ללא ניצחון, היא הפסידה בביתה. לורנצו קולומבו בדקה ה-66 הבקיע את השער היחיד בהתמודדות כאשר בעט ממרכז הרחבה לרשת והעלה את הרצף של מונצה לשלושה משחקים ללא הפסד במפגשים עם ססואולו.

לורנצו קולומבו, חלוץ מונצה
עשה את ההבדל. קולומבו | אימג'בנק GettyImages
ניקולאס גונזאלס פיורנטינה
ניצחון שלישי ב-4 משחקים ועלייה למקום החמישי. גונזאלס | אימג'בנק GettyImages

פיורנטינה – קליארי 0:3

הסגולים כבר במקום החמישי אחרי שבעה משחקים, הפעם עם ניצחון על האורחת שבמקום האחרון בטבלה. פיורנטינה השיגה את ניצחונה השלישי ב-4 המשחקים האחרונים ונצמדה לנאפולי ויובנטוס בקרב על הטופ 4 באיטליה. ניקולאס גונזאלס העלה את המארחת ליתרון ואלברטו דוסנה חסר המזל כבש שער עצמי בדקה ה-21 בעוד משחק הגנה רע של נועלת הטבלה. אמבלה אנזולה הוסיף בתוספת הזמן וחתם את תוצאת הסיום.

משחק נוסף:

טורינו – ורונה 0:0

תוצאה נוספת מהליגה הספרדית:

לאס פלמאס – סלטה ויגו 1:2 ללאס פלמאס: ג'ונתן ויירה (84 בפנדל), מארק קרדונה רובירה (90+7). לסלטה: אנסטסיוס דוביקאס (67)

המחזור השמיני ייצא לדרך ביום שישי עם המפגשים בין אמפולי לאודינזה ובין לצ'ה לססואולו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי