בסכנת השעייה ארוכה: פוגבה יצא חיובי לחומר אסור בבדיקה החוזרת

רמות גבוהות של טסטוסטרון נמצאו בדמו של קשר יובנטוס גם בבדיקה השנייה, והוא עלול לספוג הרחקה לעד ארבע שנים. ולאחוביץ' וקייזה ייעדרו מהדרבי מול טורינו (שבת, 19:00)

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

פול פוגבה ממשיך להסתבך. לפי מספר דיווחים ברחבי אירופה, הצרפתי יצא חיובי לחומר אסור גם בבדיקה החוזרת שנערכה לו והדבר עלול לעלות לו בהרחקה לתקופה של 2-4 שנים מפעילות. בדמו של קשר יובנטוס נמצאו רמות גבוהות של טסטוסטרון, בדיוק כמו בבדיקה הראשונה שערך אחרי ה-0:3 של יובנטוס על אודינזה בפתיחת העונה. בטורינו יצטרכו כעת להחליט כיצד הם נוהגים עם השחקן מבחינה חוזית ומשפטית, כשהפרשה שבה הוא מעורב עשויה להגיע עד ל-CAS – בית הדין הגבוה לערעורים בספורט.

בדיווח שפורסם לאחר התפוצצות הפרשה, נטען כי פוגבה הכניס את החומר לגופו באמצעות תוסף תזונה שקיבל בארצות הברית מחברו הרופא שגר במדינה. הבעיה הייתה היא שצריכת החומר נעשתה מבלי להתייעץ עם הצוות הרפואי של המועדון, ופוגבה לא ידע שמה שמותר לצרוך לפי החוקים בארה"ב הינו אסור באיטליה.

פול פוגבה יובנטוס
התקופה הקשה נמשכת. פוגבה | אימג'בנק GettyImages

בעניין אחר, יובנטוס ממשיכה בהכנות לדרבי העירוני נגד טורינו מחר (שבת, 19:00). הגברת הזקנה שוב תהיה קצרה מבחינה התקפית, זאת לאחר שהמאמן מסימיליאנו אלגרי אישר כי פדריקו קייזה ודושאן ולאחוביץ' ייעדרו מההתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי