ולאחוביץ' כבש צמד שני רצוף, יובנטוס בפסגת הליגה האיטלקית

play
שחקני יובנטוס חוגגים עם דושאן ולאחוביץ' (משמאל) | רויטרס
צפו: ולאחוביץ' כבש צמד שני רצוף, יובנטוס בפסגת הליגה האיטלקית 01:09

החלוץ הסרבי חגג ב-0:3 על לצ'ה, אלגרי עלה למקום הראשון והשווה את שיאו במועדון עם 16 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד. שלושער לזורקובסקי בניצחונה של אמפולי

קבוצות: יובנטוס לצ'ה
(גודל טקסט)

בזמן שאינטר נמצאת בערב הסעודית ונערכת לגמר הסופר קופה מול האלופה נאפולי ביום שני, יובנטוס ניצלה את ההזדמנות וחלפה על פניה בדרך לפסגה עם 0:3 בחוץ על לצ'ה במסגרת המחזור ה-21 בסרייה A. שימון זורקובסקי כיכב עם שלושער ב-0:3 של אמפולי על מונצה, גם פרוזינונה וגנואה ניצחו.

לצ'ה – יובנטוס 3:0

הגברת הזקנה השיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות (ושביעי יחד עם משחקי הגביע), הפעם על חשבון יריבה לה הפסידה רק פעם אחת ב-16 העימותים האחרונים (2:0 בוויה דל מארה בפברואר 2011). בהיעדרם של אדריאן ראביו ופדריקו קייזו הפצועים, דושאן ולאחוביץ' ידע שהנטל ההתקפי יהיה על כתפיו ואחרי המחמאות ממאנו מסימיליאנו אלגרי סיפק את הסחורה עם צמד שבעזרתו הגיע ל-11 שערי ליגה וכבר עקף את הכמות מהעונה שעברה (10).

אחרי 59 דקות מאופסות, המגן אנדראה קמביאזו השתלט על כדור חוזר והרים לעבר ולאחוביץ' שבעט מהאוויר אל הרשת. בחלוף תשע דקות, החלוץ הסרבי "גנב" שער מווסטון מקני כשדחק את הנגיחה שלו פנימה ממש מהקו וחגג צמד שני רצוף. הבלם ברמר חתם את התוצאה חמש דקות לסיום בנגיחה לאחר כדור חופשי של סמואל אילינג ג'וניור והותיר את לצ'ה ארבע נקודות מעל הקו האדום, אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון (ועם שער בודד). אלגרי השווה את שיאו ביובנטוס עםרצף של 16 משחקי ליגה ללא הפסד (13 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו).

דושאן ולאחוביץ' שחקן יובנטוס חוגג שער
כבר עבר את סך שעריו מהעונה הקודמת. דושאן ולאחוביץ' | רויטרס

אמפולי – מונצה 0:3

שימון זורקובסקי שיחק באמפולי בהצלחה במשך עונה וחצי (ינואר 2020-יוני 2022), לפני שהמשיך לנדוד באיטליה. לפני כשבועיים הפולני בן ה-26 חזר למדים הכחולים בהשאלה מספציה והיום כבש שלושער מושלם (רגל ימין, רגל שמאל, נגיחה) כדי להוביל את אמפולי לניצחון ראשון אחרי 8 משחקים. זורקובסקי שכבר כבש בהפסד לוורונה בשבוע שעבר, מצא את הרשת בדקות 13, 38 ו-73 והאזורי ניצחו במשחק הבכורה של דוידה ניקולה על הקווים.

פרוזינונה – קליארי 1:3 לפרוזינונה: לוקה מציטלי (64), מתיאס סולה (75), קאיו ג'ורג' (90+5), לקליארי: איברהים סולמאנה (26)

סלרניטנה – גנואה 2:1 לסלרניטנה: אגוסטין מרטג'אני (2). לגנואה: מתאו רטגי (13), אלברט גודמונדסון (57, פנדל)

שחקן אמפולי, שימון זורקובסקי
| אימג'בנק GettyImages, Gabriele Maltinti

המחזור ה-21 יושלם רק בחודש הבא עם המשחקים של הקבוצות שיצאו לסופר קופה:

14 בפברואר: בולוניה – פיורנטינה (20:00) 22 בפברואר: טורינו – לאציו (21:45) 28 בפברואר: ססואולו – נאפולי (19:00) 28 בפברואר: אינטר – אטאלנטה (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי