רק 1:1 ליובנטוס נגד אמפולי, מילאן החמיצה שני פנדלים מול בולוניה

play
שחקן יובנטוס, פיליפ קוסטיץ' | GettyImages, MARCO BERTORELLO
צפו: אחרי 7 ניצחונות רצופים, יובנטוס נעצרה דווקא מול אמפולי החלשה 01:36

הגברת הזקנה נעצרה אחרי 7 ניצחונות רצופים, דווקא נגד יריבה מהתחתית. ז'ירו ותאו הרננדז פספסו מהנקודה הלבנה ב-2:2 מול בולוניה, צמד של לופטוס צ'יק לא הספיק

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בסרייה A האיטלקית יצא לדרך בסוף השבוע. אטאלנטה ניצחה ושיפרה עמדות במאבק על כרטיס לליגת האלופות, וקצת אחר כך יובנטוס אכזבה והתאכזבה עם 1:1 ביתי נגד אמפולי. מילאן גירדה 1:2 קשה על בולוניה.

שחקן יובנטוס, דושאן ולאחוביץ'
שוב כבש, אבל הפעם זה לא הספיק. ולאחוביץ' | רויטרס

יובנטוס – אמפולי 1:1

אחרי שבעה ניצחונות רצופים, יובנטוס נעצרה דווקא בבית, דווקא על ידי יריבה שמדורגת מתחת לקו האדום. ארקדיוש מיליק הורחק בדקה ה-18 אחרי גלישה מסוכנת והתערבות של VAR וזה היה המקור לצרות של יובה. דושאן ולאחוביץ' אמנם כבש מקרוב בדקה ה-50 – משחק רביעי ברציפות שבו הוא כובש – אבל תומאסו בלדאנצי שמבוקש ברומא, איזן בדקה ה-70. אכזבה גדולה לגברת הזקנה, שלא הצליחה להתרחק לפחות זמנית מאינטר. דוידה ניקולה עם 4 נקודות בשני המשחקים הראשונים שלו על הקווים של אמפולי, אולי בדרך לעוד סיפור הישרדות מופלא.

שחקן מילאן אוליבייה ז'ירו
ערב מתסכל. ז'ירו | רויטרס

מילאן – בולוניה 2:2

משחק מטורף, ובסיומו נקטע רצף ארבעת ניצחונות הליגה של הרוסונרי. ג'ושוע זירקזה העלה את אחת מהפתעות העונה ליתרון (29), ולאחר שאוליבייה ז'ירו החמיץ מהנקודה הלבנה (42), דאג רובן לופטוס צ'יק לאזן (45). בדקה ה-74 החמיץ גם תאו הרננדז מהנקודה הלבנה, לופטוס צ'יק השלים צמד (83), אולם שתי דקות בתוך הזמן היה תורה של האורחת לקבל פנדל, וריקרדו אורסוליני דווקא לא התבלבל וקבע את תוצאת הסיום. איזו דרמה.

בדקה ה-16 נעצר המשחק, כמחווה למייק מניאן שספג קריאות גזעניות מול אודינזה בשבוע שעבר. כל הקהל הדליק את הפנסים בטלפון, וציטוט של מרטין לותר קינג הוצג על המסך: "החשיכה לא יכולה לסלק את החשיכה – רק אור יכול לעשות זאת".

אלכסיי מירנצ'וק, שחקן אטאלנטה
אטאלנטה כרגע במקום החמישי. מירנצ'וק | אימג'בנק GettyImages

אטאלנטה – אודינזה 0:2

המומנטום המצוין של הכחולים מברגמו נמשך. אחרי הניצחון על מילאן בגביע והחמישייה לרשת פרוזינונה, שחקניו של גספריני הנחילו הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים לאודינזה ועלו למקום החמישי לפחות לעת עתה, בעוד השחורים-לבנים נותרו במרחק נקודה מהקו האדום. אלכס מירנצ'וק כבש ראשון בדקה ה-33, החלוץ ג'אנלוקה סקמאקה הכפיל בדקה ה-45+1 מבישול שני במשחק שארל דה קטלארה.

קליארי – טורינו 2:1

משחקי יום ראשון:

גנואה – לצ'ה ורונה – פרוזינונה מונצה – ססואולו לאציו – נאפולי פיורנטינה – אינטר

ביום שני:

סלרניטנה – רומא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי