טסה לאליפות: אינטר פירקה 0:4 את לצ'ה, יובנטוס ניצחה בדקה 95

play
לאוטרו מרטינס אינטר חוגג | רויטרס
צפו: צמד גדול ללאוטרו מרטינס, אינטר הלוהטת פירקה 0:4 את לצ'ה 01:39

צמד של לאוטרו הוביל את האלופה שבדרך לניצחון עשירי רצוף. צמד של ולאחוביץ' ושער ניצחון של רוגאני קבעו 2:3 על פרוזינונה שהובילה זמנית אחרי פיגור. 1:1 בין מילאן לאטאלנטה. נאפולי ספגה בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 באיטליה נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים במעורבות כל קבוצות הצמרת. זה התחיל עם הניצחון הדרמטי של יובנטוס על פרוזינונה בדקה ה-90+5, לאחר מכן נאפולי השוקעת איבדה נקודות גם אצל קליארי. אצל אינטר אין חדש והמוליכה נתנה עוד הצגה עם 0:4 על לצ'ה. ומילאן נפרדה ב-1:1 מול אטאלנטה.

יובנטוס – פרוזינונה 2:3

עד לפני פחות מחודש יובנטוס היתה בקרב צמוד ראש בראש מול אינטר על האליפות, אלא שאז הגיע 1:1 ביתי עם אמפולי שבוע לפני משחק העונה נגד אינטר שהסתיים ב-1:0 ובסך הכל הגברת הזקנה רשמה רצף של ארבעה משחקים בהם היא לא מנצחת, כך שהפער בפסגה צמח לתשע נקודות. היום היא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות מול קבוצת התחתית, אבל גם לשם כך נזקקה למהפך ושער ניצחון בדקה ה-90+5. דושאן ולאחוביץ' העלה אותה ליתרון מהיר כבר אחרי שלוש דקות, אבל וואליד שדירה ומרקו ברשאניני בדקות 14 ו-27 הפכו. ולאחוביץ' השלים צמד, שוב מבישול של ווסטון מקני, וכבר בדקה ה-32 היה 2:2 סוער ומותח. ההכרעה הגיעה עמוק-עמוק בתוספת הזמן, כאשר ולאחוביץ' הפעם היה על תקן המבשל לבלם דניאלה רוגאני שקבע 2:3 והשאיר את הנקודות בטורינו.

בלם יובנטוס דניאלה רוגאני כובש שער ניצחון
רוגאני מכריע את ההתמודדות בדקה ה-90+5 | אימג'בנק GettyImages

קליארי – נאפולי 1:1

האלופה תאבד את התואר בוודאות בסיום העונה, ועם מעידות כאלה גם הסיכוי שלה לשחק בליגת האלופות הולך וקטן. ויקטור אוסימן שוב מצא את הרשת (65), כמו ב-1:1 מול ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות שבו חזר להרכב אחרי אליפות אפריקה, אבל גם הפעם זה לא הספיק למאמן החדש פרנצ'סקו קאלצונה כדי לרשום ניצחון בכורה, כיוון שזיטו לוומבו חילץ נקודה דרמטית במיוחד למארחת מסרדיניה. הקשר ניצל הירדמות של ז'ואן ז'סוס כדי להשוות בדקה 96, אולם בכל זאת קליארי נותרה מתחת לקו האדום ועם שתי נקודות בלבד בשישה מחזורים.

ויקטור אוסימן, נאפולי
אוסימן הבקיע משחק שני ברציפות, זה שוב לא הספיק לנאפולי | אימג'בנק GettyImages, Enrico Locci

לצ'ה – אינטר 4:0

תקופה נהדרת עוברת על אינטר, שהניצחון 0:1 על אתלטיקו מדריד בליגת האלופות היה התשיעי ברציפות שלה בכל המסגרות. אחרי שפתחה פער 9 בפסגה וראתה את יובנטוס מנצחת בקושי, האלופה שבדרך השיגה ניצחון עשירי רצוף וכמה קל שזה היה. אלא שדודידה פראטזי כבש את השני (54) וכעבור שתי דקות בישל ללאוטרו את שערו ה-22 העונה בליגה. סטפן דה פריי קינח לאינטר (68), שכבשה יותר מכל קבוצה באיטליה, ספגה הכי פחות וצריך לקרות משהו קיצוני כדי שהיא לא תחזיר לעצמה את האליפות שאבדה לנאפולי.

לאוטרו מרטינס אינטר חוגג
לאוטרו מרטינס אינטר חוגג | רויטרס

מילאן – אטאלנטה 1:1

משחק קריטי במיוחד לאורחים, שנאבקים על המקום הרביעי הנכסף עם בולוניה, שלא מפסיקה לנצח ופתחה אומנם פער של שלוש נקודות על פני אטאלנטה, אך יש לה שני משחקים עודפים. מילאן השלישית מגיעה למשחק הזה אחרי שהפסידה בראן, אך עלתה שלב בליגה האירופית. אלא שלפני כן היא הפסידה גם 4:2 במונצה והעורף של הקבוצה בהחלט צריך להדאיג את פיולי. מילאן ספגה כבר 31 שערי ליגה, יותר מכל קבוצה בטופ 12. רק ל שם השוואה אינטר המוליכה ספגה 12 שערים בלבד. אטאלנטה מנגד נמצאת בכושר מזהיר עם שישה ניצחונות רצופים, רצף שהחל עם ה-1:2 בחוץ על אותה מילאן בגביע. האם גם בליגה התסריט יחזור על עצמו?

רפאל לאאו מילאן נגד אטאלנטה
הגול היפהפה שלו לא הספיק. רפאל לאאו | רויטרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי