יובנטוס הפסידה בנאפולי, מהפך קירב את בולוניה לליגת האלופות

play
ג'אקומו רספאדורי, נאפולי | GettyImages, Francesco Pecoraro
צפו: קברצחליה כבש שער יפה, נאפולי ניצחה 1:2 את יובנטוס שהרבתה להחמיץ 03:09

סגנית המוליכה ספגה בדקה 88 ונוצחה 2:1, אינטר תוכל להגדיל ל-15 את הפער. הרביעית בטבלה חזרה מפיגור ל-1:2 אצל אטאלנטה

(גודל טקסט)

מאבק האליפות באיטליה נראה סגור לאור הדהירה של המוליכה אינטר, שהערב (ראשון) ראתה את סגניתה יובנטוס סופגת הפסד קריטי אצל נאפולי. בקרב ישיר על מקום בליגת האלופות, בולוניה הרביעית ניצחה בחוץ 1:2 את אטאלנטה החמישית.

נאפולי – יובנטוס 1:2

אחרי השישייה המרשימה לרשת ססואולו, הניצחון על יריבה גדולה הלילה, הראשון של המאמן פרנצ'סקו קלצונה בבית, כבר מסמן על דרך חדשה בנאפולי שנקמה ביובה על ההפסד בסיבוב הראשון. הגברת הזקנה לא מצליחה לנצח באצטדיון דייגו מראדונה מאז מרץ 2019 ומחר אינטר תוכל להגדיל את הפער ממנה ל-15 נקודות אם תנצח את גנואה. חביצ'ה קברצחליה כבש שער יפה בבעיטה מהאוויר בדקה ה-42. פדריקו קייזה השווה בביצוע לא פחות יפה בדקה ה-81, מבישול של הארגנטינאי קרלוס אלקראס שערך הופעת בכורה בהרכב יובנטוס. ג'וזף נונז' בואנדה בן ה-18, שעלה מהספסל בדקה ה-76, דרך על ויקטור אוסימן ברחבה וסידר לנאפולי פנדל שהחלוץ הניגרי בעט לידיים של וויצ'ך שצ'סני, אבל ג'אקומו רספאדורי הגיע ראשון לריבאונד והבקיע את שער הניצחון של התכולים (88).

חביצ'ה קברצחליה, נאפולי
קברצחליה חוגג | אימג'בנק GettyImages, Francesco Pecoraro

אטאלנטה – בולוניה 2:1

הברגמזים ניצחו את בולוניה יותר מכל יריבה אחרת בליגה (38, כמו נגד לאציו) אבל בשני המפגשים האחרונים הפסידו על האפס והפעם הם דווקא כבשו והובילו, אבל נכנעו למהפך של הקבוצה המפתיעה של הליגה שהשיגה ניצחון שישי רצוף והגדילה את הפער מיריבתה במקום הרביעי. עדמולה לוקמן חלוץ נבחרת ניגריה כבש ראשון למארחים והעלה אותם זמנית למקום הרביעי (28). אלא שבולוניה קיבלה פנדל וזירקזה דייק עם שערו העשירי העונה (57) ואחרי ארבע דקות לואיס פרגוסון הסקוטי ירה את המהפך מהאוויר מחוץ לרחבה. בולוניה הגדילה לחמש נקודות את הפער שלה על פני בולוניה, כשכרגע נראה שהיריבה הגדולה שלה על המקום הרביעי תהיה רומא הלוהטת, שעלתה למקום החמישי.

משחקים נוספים:

ורונה – ססואולו 0:1 לוורונה: קרול שבידרסקי (79)

פרוזינונה – לצ'ה 1:1 לפרוזינונה: ואליד חדירה (45), ללצ'ה: מיקאלה קרופוליני (61, עצמי)

אמפולי – קליארי 1:0 לקליארי: ג'אקוב יאנקטו (69)

ג'ושוע זירקזה בולוניה חוגג
בעונה הבאה בליגת האלופות? זירקזה | אימג'בנק GettyImages

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית הבכירה יצא לדרך ביום שישי עם ניצחון החוץ של מילאן 0:1 באולימפיאקו על לאציו. המוליכה אינטר תנעל את המחזור בסן סירו מול גנואה ביום שני (21:45, ספורט4).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי