ניצחון רביעי ברציפות למילאן, יובנטוס הפסידה בדקה ה-93 ללאציו

play
רפאל לאאו חוגג עם אוליבייה ז'ירו מילאן | אימג'בנק GettyImages
צפו: רפאל לאאו כבש במבצע סולו, מילאן הלוהטת ניצחה 1:2 את פיורנטינה 02:04

סגנית המוליכה גברה 1:2 על פיורנטינה, הגברת הזקנה ספגה בתוספת הזמן מול הנשרים. אטאלנטה חגגה 0:3 מרשים, הניצחון הכי גבוה שלה בנאפולי מאז 1956

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות הסתיימה והסרייה A האיטלקית חזרה היום (שבת) לפעילות עם 0:3 מהדהד של אטאלנטה בביתה של האלופה היוצאת נאפולי. לאחר מכן לאציו השיגה ניצחון דרמטי ויוקרתי על יובנטוס ואילו מילאן ניצחה את פיורנטינה בחוץ.

שחקן לאציו אדם מארושיץ'
שער ניצחון דרמטי. מארושיץ' | אימג'בנק GettyImages, FILIPPO MONTEFORTE

לאציו – יובנטוס 0:1

שלושה ימים לפני שלאציו ויובנטוס נפגשות בחצי גמר הגביע – התואר היחיד ששתיהן עדיין יכולות לזכות בו העונה – הקבוצה מרומא השיגה ניצחון דרמטי. איגור טודור עמד על הקווים לראשונה אחרי שהחליף את מאוריציו סארי, וחגג ניצחון יקר ויוקרתי. אדם מארושיץ' התגנב לרחבה להגבהה של מתאו גנדוזי, הקדים את ניקולה סקולוב ונגח פנימה בדקה ה-93 כדי להשאיר את הנקודות באולימפיקו. יובנטוס ממשיכה להידרדר; 4 משחקים רצופים ללא ניצחון ו-6 נקודות מ-24 האחרונות.

רובן לופטוס צ'יק מילאן
הפער מאינטר הצטמצם מעט עם עוד ניצחון. לופטוס צ'יק | אימג'בנק GettyImages

פיורנטינה – מילאן 2:1

הרוסונרי חזרו מהפגרה בדיוק כפי שיצאו ממנה – עם ניצחון נוסף, השישי ברציפות בכל המסגרות והרביעי בליגה כשהפער במקום השני מיובה גדל ל-6 נקודות והצטמצם ל-11 נקודות מאינטר מוליכת הטבלה. אמנם יהיה לה קשה לסגור את הפער מהיריבה העירונית שדוהרת כל הדרך לאליפות, אבל זה נראה טוב מאוד עבור הקבוצה של סטפאנו פיולי עם ניצחון חוץ חשוב. רובן לופטוס צ'יק העניק לאורחת את היתרון בפירנצה בדקה ה-47, אולם אחרי 3 דקות אלפרד דאנקן השווה בבעיטה חזקה. רפאל לאאו המתין 3 דקות גם הוא עד שהחזיר את היתרון לצד המילאנזי במבצע סולו כפי שהוא אוהב כדי לקבוע 1:2 עם הניצחון ה-20 העונה של מילאן בליגה.

ויקטור אוסימן שחקן נאפולי מאוכזב
איזו מפלה לנאפולי. ויקטור אוסימן | רויטרס

נאפולי – אטאלנטה 3:0

חלומות ליגת האלופות של נאפולי קיבלו מהלומה כואבת עם הפסד חמישי העונה באצטדיון דייגו מראדונה, וראשון בתקופת פרנצ'סקו קלצונה. חסרונו של חביצ'ה קברצחליה הפצוע היה קריטי מבחינת המארחת, ומנגד אטאלנטה ידעה לנצל הגנה חולמנית כדי לקטוע רצף של ארבעה מחזורים ללא ניצחון ולהתקרב לרומא המדורגת חמישית (מקום שצפוי להעניק כרטיס לליגת האלופות). אלכסיי מירנצ'וק הרוסי קיבל במפתיע מקום בהרכב של הקבוצה מברגמו והחזיר עם שער מקרוב בדקה ה-26, לפני שהכין בדקה ה-45 לג'אנלוקה סקמאקה שעמד על קו ה-16 ובעט מהמקום אל הרשת של אלכס מרט. הקורה ומרקו קרנזקי מנעו מנאפולי לחזור במחצית השנייה, כשאטאלנטה הפכה את זה לתבוסה בדקה ה-88 עם מתפרצת של המחליפים ושער של ההולנדי טון קומפיינרס, וחגגה עליה ניצחון אחרי ארבעה הפסדים בארבעת המפגשים האחרונים. ועוד איזה ניצחון: הכי גבוה שלה בחוץ מאז ה-0:3 במרץ 1956.

משחקים נוספים:

גנואה – פרוזינונה 1:1 לגנואה: אלברט גודמונדסון (30). לפרוזינונה: ריינייר (36)

טורינו – מונצה 0:1 לטורינו: אנטוניו סנאבריה (69)

משחקי יום ראשון:

בולוניה – סלרניטנה קליארי – ורונה ססואולו – אודינזה לצ'ה – רומא אינטר – אמפולי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי