רפאל לאאו לא פוזל למועדונים אחרים. פיולי: "הוא קרוב להפוך לאלוף גדול"

play
רפאל לאאו | Gabriele Maltinti / Stringer
צפו: רפאל לאאו כבש במבצע סולו, מילאן הלוהטת ניצחה 1:2 את פיורנטינה 02:04

הפורטוגלי בישל בעקב וכבש במבצע אישי ב-1:2 על פיורנטינה: "יש לי חוזה, הלב והראש שלי נמצאים במילאן". מאמנו החמיא: "יש לו את כל מה שכדורגלן צריך, אנחנו נשענים עליו כמו שפריז נשענת על אמבפה"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

רפאל לאאו הלוהט בישל אתמול (שבת) עם העקב והוסיף שער ניצחון במבצע אישי ב-1:2 היקר של מילאן בחוץ על פיורנטינה. הפורטוגלי הנהדר סייע לרוסונרי להתבסס במקום השני בטבלה אחרי ניצחון ליגה רביעי ברציפות ולפתוח פער של שש נקודות מיובנטוס השלישית שהפסידה ללאציו.

"אתה אף פעם לא יכול לדעת מה יהיה בעתיד, אבל יש לי חוזה במילאן והלב והראש שלי נמצאים כאן", אמר בסיום לאאו כאשר נשאל על עתידו בצל הדיווחים על התעניינות מצד פריז סן ז'רמן ומועדונים נוספים. "מילאן זה הבית שלי, המועדון עזר לי לצמוח כאדם וכשחקן. אנחנו רוצים לזכות העונה בתואר חשוב כמו הליגה האירופית ולסיים את העונה במקום השני", הוסיף הפורטוגלי.

רפאל לאאו חוגג עם אוליבייה ז'ירו מילאן | אימג'בנק GettyImages

המאמן סטפנו פיולי התייחס בסיום ללאאו: "ליווינו אותו לאורך הקריירה שלו והוא תמיד היה מוכן ללמוד. הוא נמצא על סף הפיכה לאלוף הגדול שתמיד חשבנו שהוא יכול להיות. הוא משתפר ונראה הרבה יותר טוב לא רק על המגרש אלא גם מבחינת הגישה שלו באימונים. ברור שאנחנו נשענים עליו, כמו שפריז סן ז'רמן נשענת על קיליאן אמבפה וקבוצות אחרות על הכוכבים שלהן. יש לו כוח, איכות וכל מה ששחקן כדורגל צריך".

נשיא מילאן פאולו סקארוני אמר לפני המשחק כי הוא מאוד אוהב את פיולי ורוצה שהוא יישאר בעונה הבאה. המאמן הבהיר: "איך אפשר לא לאהוב את מילאן? מועדון פאר שמוציא ממך את המיטב. האם חשבתי על עתידי במהלך העונה? מעולם לא היה לי ספק, אתה לא עוזב את מילאן. אני שמח כאן, מרוצה מדבריו של הנשיא ומהקשר שיש לי עם כל האנשים במועדון, כולל זלאטן איברהימוביץ'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי