יובנטוס התבססה במקום השלישי עם 0:1 על פיורנטינה, נאפולי הפכה בבליץ

play
פדריקו גאטי שחקן יובנטוס חוגג שער | אימג'בנק GettyImages, Valerio Pennicino
צפו: ולאחוביץ' וקייזה כבשו, יובנטוס ניצחה את לאציו בחצי גמר הגביע 02:03

גאטי העניק לגברת הזקנה ניצחון ביתי והפער מבולוניה (0:0 מול פרוזינונה) גדל לארבע נקודות. האלופה כבשה שלושה שערים בשבע דקות ב-2:4 על מונצה

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בסרייה A נמשך הערב (ראשון) עם חמישה משחקים, כשבמוקד ניצחונה הביתי של יובנטוס השלישית 0:1 על פיורנטינה. במשחק המוקדם בולוניה הרביעית איבדה שתי נקודות חשובות בקרב הקצוות נגד פרוזינונה, ולאחר מכן נאפולי חזרה מפיגור לניצחון חוץ על מונצה.

יובנטוס – פיורנטינה 0:1

אחרי הניצחון במשחק הראשון בחצי גמר הגביע מול לאציו (0:2), הגברת הזקנה קטעה רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא הפסד ולפחות הגדילה את יתרונה במקום השלישי. פיורנטינה השיגה גם היא ניצחון בחצי גמר הגביע (0:1 על אטאלנטה ) וביום חמישי תצא לצ'כיה כדי לפגוש את ויקטוריה פלזן ברבע גמר הקונפרנס ליג, כך שהליגה לא בעדיפות עליונה מבחינתה, חרף היריבות ההיסטורית עם יובנטוס. המארחת הסתערה בפתיחה, שערים של ווסטון מקני וברמר נפסלו, אבל בדקה ה-21 הבלם הברזילאי כבר נגח לקורה אחרי קרן והפעם פדריקו גאטי היה שם כדי להרשית מחצי מטר. בדקה ה-32 היה זה דושאן ולאחוביץ' שכבש מהאוויר מתוך תיבת החמש וחגג מול האקסית, אבל השער נפסל בגלל נבדל של המבשל ווסטון מקני. ניקו גונסאלס היה הכי קרוב לשוויון, אבל וויצ'ך שצ'סני הדף את הנגיחה שלו לקורה בדקה ה-74 ושמר על 0:1 שלישי רצוף של יובה על הוויולה.

פדריקו גאטי שחקן יובנטוס חוגג שער
פדריקו גאטי שחקן יובנטוס חוגג שער | אימג'בנק GettyImages, Valerio Pennicino

פרוזינונה – בולוניה 0:0

להוציא את ה-1:0 מול אינטר, הפתעת העונה ניצחה את כל שמונת משחקי הליגה האחרונים שלה וממשיכה להציג יכולת מסחררת, כשהפער מיובנטוס השלישית ערב המחזור עמד על שתי נקודות בלבד. אלא שטיאגו מוטה ושחקניו נעצרו דווקא בקרב הקצוות מול המדורגת 17, שמבחינתה צריכה כל נקודה כדי לשרוד בליגה והשיגה אחת כזו, שקירבה אותה כרגע עד כדי נקודה מחוף מבטחים, שם נמצאות ורונה וקליארי. בולוניה, שלוקחת את רוב הנקודות שלה העונה בבית, התקשתה מאוד להגיע למצבים כשדווקא המארחת היתה יותר מסוכנת. בדקה ה-70 נאדיר זורטה כמעט הפתיעה בבעיטה מרחוק, אבל הכדור טס גבוה ושתי הקבוצות חילקו נקודה, ששירתה בעיקר את המארחת הנחותה. מי שכן שמחה מהתיקו הזה לבטח היא רומא, שניצחה אתמול בדרבי וצימקה את הפער מבולוניה הרביעית לשלוש נקודות בקרב על הכרטיס לליגת האלופות.

ריקרדו אורסוליני בולוניה נגד עמנואלה ואלרי פרוזינונה
הדהירה נעצרה. אורסוליני היום במאבק עם ואלרי | רויטרס

מונצה – נאפולי 4:2

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות והדחה בשמינית גמר ליגת האלופות, אלופת איטליה היוצאת מצאה עצמה בפיגור גם אצל מונצה כבר בדקה התשיעית בעקבות שער של מילאן ג'וריץ', אך בחצי השני נאפולי התעוררה ופצחה בבליץ של שלושה שערים תוך שבע דקות: ויקטור אוסימן (55), מתאו פוליטנו (57) ופיוטר ז'ילינסקי (61) הפכו לזכותה. אנדראה קולפאני החזיר את המארחת (62) עם השער הרביעי במשחק בשמונה דקות, אבל ג'אקומו רספאדורי אמר את המילה האחרונה וקבע 2:4 לפרטנופיי עם שער רביעי לקבוצתו ב-14 דקות. נאפולי שמרה על סיכוי להעפיל למפעלים האירופיים בסיום העונה.

משחקים נוספים:

קליארי – אטאלנטה 1:2 לקליארי: טומאסו אאוג'לו (42), ניקולאס ויולה (88). לאטאלנטה: ג'אנלואקה סקמאקה (13)

ורונה – גנואה 2:1 לוורונה: פדריקו בונאצולי (8). לגנואה: קיילב אקובן (45), אלברט גודמונדסון (58)

שחקן נאפולי ויקטור אוסימן
נאפולי התעוררה במחצית השנייה. אוסימן | אימג'בנק GettyImages, Emilio Andreoli

המחזור יושלם ביום שני בערב, כשהאלופה שבדרך אינטר תתארח אצל אודינזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי