התקרבו להבטחת המקום בליגת האלופות: תיקו משמים בין יובנטוס למילאן

play
רובן לופטוס צ'יק מילאן לצד אדריאן ראביו יובנטוס | GettyImages
אחרי ניצחון בדרבי ומהומה. צפו: אינטר הבטיחה אליפות וחגגה על מילאן 04:41

הרוסונרי קיוו להתאושש מההפסד לאינטר וההדחה מאירופה אצל הביאנקונרי, אך סיימו ב-0:0 בטורינו ושמרו על פער 5 הנקודות במקום השני. לאציו ניצחה 0:1 את ורונה

קבוצות: יובנטוס לאציו
(גודל טקסט)

אינטר הוכתרה לאלופת הליגה האיטלקית החדשה עם התואר ה-20 שלה, אבל לשאר הקבוצות יש עוד הרבה על מה להיאבק. הערב (שבת) המחזור ה-34 התמקד במשחק הצמרת בין יובנטוס למילאן שהסתיים בתיקו, לאציו עלתה זמנית למקום השישי עם ניצחון על ורונה.

יובנטוס – מילאן 0:0

זה היה עניין של זמן, אבל מילאן ידעה שאת האליפות היא כבר לא תוכל לקחת מאינטר המפלצתית, אך בטח לא שמחה שזה היה על חשבונה ובדרבי הביתי. אחרי ההפסד הכואב וההדחה מהליגה האירופית, המטרה שנותרה למילאן היא הבטחת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, עם עדיפות לסיים במקום השני לפני היריבה המרה שמוליכה את טבלת הזכיות באליפויות איטליה. הרוסונרי הגיעו לבית של הביאנקונרי בטורינו עם הר של ציפיות למשחק קצבי והתקפי, אבל השתיים נפרדו בתיקו במשחק שלישי ברציפות של כל אחת מהן ללא ניצחון. בעקבות הנקודה, מילאן התקרבה משמעותית להבטחת המקום בליגת האלופות, בעוד יובה עדיין תצטרך להיאבק, אך גם בדרך לשם.

כריסטיאן פוליסיץ' מילאן לצד פיליפ קוסטיץ' יובנטוס
חלוקת נקודות שסייעה בעיקר למילאן לשמור על הפער במקום השני. פוליסיץ' וקוסטיץ' | GettyImages

לאציו – ורונה 0:1

הנשרים סופרים כבר ארבעה ניצחונות רצופים, כשלמרות ההדחה הכואבת מהגביע על ידי יובנטוס, הם בדרך הבטוחה לאירופה בעונה הבאה. אולי זה יהיה רק דרך הקונפרנס ליג, עם שני משחקים יותר מאטאלנטה שנמצאת רק נקודה מתחתיה, אבל הקבוצה מבירת איטליה תסתפק גם בזה העונה. מתיאה זקאני עשה את ההבדל בדקה ה-72 מבישול של לואיס אלברטו בדרך לשלוש נקודות ועלייה למקום השישי, שכרגע, מוביל את לאציו לליגה האירופית בעונה הבאה.

תוצאה נוספת:

לצ'ה – מונצה 1:1

משחקי יום ראשון באיטליה:

אינטר – טורינו בולוניה – אודינזה אטאלנטה – אמפולי נאפולי – רומא פיורנטינה – ססואולו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי