מ-3:0 ל-3:3 תוך 8 דקות: דרמת ענק בין בולוניה ויובנטוס

play
שחקן יובנטוס ארקדיוש מיליק | רויטרס
צפו בדרמה הגדולה: יובנטוס חזרה מ-3:0 ל-3:3 נגד בולוניה תוך שמונה דקות 02:09

הפתעת העונה הוליכה בבטחה, אך קייזה (76), מיליק (83) ויילדיז (84) קבעו חלוקת נקודות בקרב על המקום השלישי. 74 דקות לווייסמן בהפסד סלרניטנה 2:1 לוורונה, שנשארה בליגה

(גודל טקסט)

המחזור ה-37 והלפני אחרון בסריה A מגיע הערב (שני) לסיומו עם שני משחקים. בראשון הפסידו שון וייסמן וסלרניטנה 2:1 לוורונה, ולאחר מכן קיבלנו את המנה העיקרית – 3:3 דרמטי בין בולוניה ויובנטוס.

בולוניה – יובנטוס 3:3

הקרב על המקום השלישי הוליד דרמה גדולה, והכל יוכרע במחזור הסיום – בולוניה תתארח בגנואה, יובנטוס תארח את מונצה. הפתיחה של המארחת היתה מהממת: ריקרדו קלאפיורי כבש כבר בדקה השנייה, ואז השלים צמד ראשון בקריירה בדקה ה-53. בין בין חגג גם סנטיאגו קסטרו (11), ובמצב של 3:0, כשנדמה היה שהגברת הזקנה בדרך להשפלה גדולה, היא סיפקה קאמבק נהדר. פדריקו קייזה צימק (76), ואז, תוך דקה, השוו ארקדיוש מיליק (83, בבעיטה חופשית נהדרת) וקנאן יילדיז (84, עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה) עבור פאולו מונטרו, שעמד על הקווים לאחר פיטורי מסמיליאנו אלגרי.

שחקן יובנטוס ארקדיוש מיליק
שחקן יובנטוס ארקדיוש מיליק | רויטרס

סלרניטנה – ורונה 2:1

נועלת הטבלה שלא ניצחה מאז ה-30 בדצמבר 2023 ממשיכה בשלה, בעוד האורחת ניצלה זאת כדי להשיג שלוש נקודות יקרות מפז ולהבטיח הישארות בליגה. שון וייסמן פתח לראשונה מאז ה-16 במרץ, התקשה להשפיע והוחלף בדקה ה-76. תומאש סוסלוב (22) ומייקל פולורונשו (45+3) כבשו, ג'יוליו מאג'יורה רק צימק (90).

שחקני ורונה חוגגים
בסריה A גם בעונה הבאה. ורונה חוגגת | אימג'בנק GettyImages, Francesco Pecoraro

מחזור הסיום ייערך במלואו ביום ראשון הבא, ואז ייקבעו סופית חלוקת הכרטיסים לאירופה והיורדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי