עסקת ענק: ברצלונה ויובנטוס סיכמו על העברת ארתור

ארתור | Aitor Alcalde/Getty Images

על פי דיווח באיטליה, הקשר הברזילאי של הקטאלונים צפוי להימכר לגברת הזקנה תמורת 80 מיליון יורו אחרי שהמועדונים הגיעו לסיכום. במקביל, נמשכים המגעים בנוגע למיראלם פיאניץ', שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה

(גודל טקסט)

בדרך לאחת העסקאות הגדולות של הקיץ. על פי דיווח באיטליה, ברצלונה ויובנטוס הגיעו היום (שלישי) לסיכום על העברתו של ארתור לגברת הזקנה תמורת 80 מיליון יורו. הקשר הברזילאי המוכשר, שפתח בצורה פנטסטית את הקדנציה שלו בבארסה בתחילת העונה הקודמת, דעך העונה ורק מאז שקיקה סטיין נכנס לתפקיד המאמן על חשבונו של ארנסטו ואלוורדה חזר לרוטציה.

השחקן בן ה-23, לו 20 הופעות בנבחרת ברזיל הבוגרת, נרכש על ידי הקטאלונים תמורת 31 מיליון יורו וסיפק בעונה הנוכחית שלושה שערים ושלושה בישולים ב-19 הופעות ליגה. מן העבר השני, נמשכים המגעים בין שני המועדונים לגבי שחקן נוסף שעשוי לעשות את ההפוכה מזו שצפוי לעשות ארתור – מיראלם פיאניץ'.

כבר זמן רב ששמו של הבוסני בן ה-30 נקשר לברצלונה, ועל פי כל ההערכות הוא גם יצטרף אליה לאחר סיום העונה ובעצם ימלא את המקום של ארתור ויעזוב את יובנטוס אחרי ארבע שנים. ב-23 הופעותיו העונה בסרייה A כבש שלושה שערים והוסיף ארבעה בישולים.

מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ' | Marco Luzzani/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי