סארי: "גם אם פיאניץ' יעזוב, זה לא מדאיג אותי"

מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ' | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

יובנטוס הביסה 0:4 את לצ'ה והגדילה את הפער בפסגה, אך באיטליה עסקו במעבר הצפוי של הבוסני לברצלונה. היגוואין: "עשיתי סוויץ' בראש"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

המחצית הראשונה אמש (שישי) בטורינו הסתיימה ללא שערים וביתרון מספרי של יובנטוס, כך שבהחלט היה זה רק עניין של זמן עד שהמוליכה והאלופה תעלה ליתרון מול לצ'ה. ואכן, במחצית השנייה כריסטיאנו רונאלדו כבש ובישל פעמיים, הגברת הזקנה פירקה 0:4 את לצ'ה והגדילה את הפער מלאציו בפסגה לשבע נקודות.

אבל עם כל הכבוד למשחק, בטורינו ובברצלונה מדברים בימים האחרונים בעיקר על הטרייד הצפוי, לפיו ארתור יעבור ליובנטוס ואילו מיראלם פיאניץ' יעשה את הדרך ההפוכה לברצלונה. כבר פורסם שארתור יגיע לטורינו מחר כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את העסקה, מאמנו בברצלונה קיקה סטיין בין השורות אף אישר את המעבר כשטען "ארתור עדיין שחקן שלנו ונצטרך אותו כל עוד הוא כאן", אולם מאמן יובנטוס, מאוריציו סארי, לא מיהר להיפרד מפיאניץ' שפתח אתמול בהרכב.

"אני לא יודע אם העסקה תצא לפועל, השוק מתחיל רק בספטמבר והוא בכל מקרה יישאר איתנו עד אוגוסט", אמר סארי במה שנראה כמו ניסיון לא מוצלח לפזר את הערפל, "מדובר בבחור נהדר, חכם ומקצוען ואני לא יודע דבר. גם אם הוא יעזוב אותנו, זה לא מדאיג אותי", הוסיף למרות הכל ואולי סיפק רמז עבה לכך שיש אמת בדיווחים כי הוא אינו בונה על הקשר.

סארי גם נשאל על מנוחה לה אולי זקוק CR7: "הוא רק משתפר ממשחק למשחק, הוא יכול לשמור על יציבות והמשכיות בשלב הזה. יכול להיות שהוא עייף, אבל הוא מרגיש בנוח לשחק. ברור שהוא יצטרך לנוח בהמשך, אבל הוא יהיה הראשון לדעת כשהזמן הזה יגיע". כריסטיאנו רונאלדו, אגב, הגיע אתמול למעורבות ב-70 שערים במדי יובנטוס בפחות משתי עונות, בזכות 55 שערים ו-15 בישולים.

כריסטיאנו רונאלדו | Valerio Pennicino/Getty Images

סארי גם פרגן לגונסאלו היגוואין שעלה מהספסל וכבש לאחר שש דקות: "הייתה לו תקופה מאוד קשה בחודשים האחרונים, גם מבחינה אישית. מגפת הקורונה מאוד השפיעה על חייו והוא שחקן מאוד חשוב עבורנו ואחד שעוד יתרום לנו רבות העונה".

ומה היה לחלוץ לומר? "זו הייתה תקופה קשה, אבל עשיתי סוויץ' בראש והבנתי שהקבוצה צריכה אותי כדי לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר", הבהיר היגוואין, "הקבוצה והאוהדים נתנו לי המון וזה היה הזמן להחזיר. אני שמח מאוד שגם כבשתי ועכשיו זה זמן לנוח לקראת המשחק בשלישי. עשינו את שלנו אמנם, אבל לאציו טרם שיחקה ועוד יש המון משחקים – אנחנו פשוט צריכים להישאר מפוקסים וממוקדי מטרה".

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי