סארי: "בטוח שפיאניץ' ייתן 101%", קייליני ובופון האריכו חוזה

ג'אנלואיג'י בופון, ג'ורג'יו קייליני | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

מאמן יובנטוס בטוח שהבוסני ישחק במלוא המוטיבציה מול גנואה בשלישי למרות המעבר המתקרב לברצלונה. צמד השחקנים הוותיקים ימשיך עד סוף העונה הבאה. רונאלדו ודיבאלה יפתחו

קבוצות: יובנטוס גנואה
(גודל טקסט)

יובנטוס תנסה לעשות צעד נוסף לעבר האליפות התשיעית ברציפות שלה מחר (שלישי), כשתתארח אצל גנואה ב-22:45 ותנסה להגדיל זמנית את הפער בפסגה מלאציו השנייה לשבע נקודות. לאחר המחזור יישארו עוד 27 נקודות בקופה, כאשר הגברת הזקנה והקבוצה של סימונה אינזאגי ייפגשו למשחק העונה במחזור ה-34. גנואה, מצדה, נמצאת במקום ה-16 (נקודה אחת מעל הקו האדום), נלחמת על חייה בליגה ותקווה לחולל סנסציה.

כריסטיאנו רונאלדו, שלהט בניצחון האחרון של הביאנקורי עם שער ושני בישולים, ימשיך בחוד וצפוי לשחק לצדו של פאולו דיבאלה. המועדון הודיע היום על הארכת חוזיהם של ג'אנלואיג'י בופון וג'ורג'יו קייליני עד לסוף העונה הבאה. השוער האגדי בן ה-42 לא מתכוון לפרוש, והבלם הוותיק יחל את עונתו ה-16 במדים השחורים-לבנים. אגב, קייליני ימשיך להיעדר גם מהמשחק מחר.

הקפטן חוזר לכשירות והמטרה היא שישחק כבר ביום שבת בדרבי מול טורינו, או לכל המאוחר יחזור לקרב מול מילאן ביום שלישי הבא בסן סירו. בקבוצה מתכוונים לתת לו את הזמן עד שיהיה כשיר ב-100% מתוך כוונה שיחזור בשיאו למחזורי ההכרעה של הליגה ולליגת האלופות.

כריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

בנוגע לבופון, השוער כרגע עומד יחד עם פאולו מאלדיני כשיאן ההופעות אי פעם בסרייה A עם 647 משחקים. מאוריציו סארי נשאל במסיבת העיתונאים לקראת המשחק האם הוא יפתח כדי לשבור את השיא והמאמן השיב: "זה יגיע בהמשך".

על מיראלם פיאניץ', שצפוי לחתום בימים הקרובים בברצלונה ובכל זאת ייקח חלק במשחק מחר מול גנואה: "הוא בחור אינטילגנט שאוהב כדורגל. אני בטוח שהוא תמיד ייתן 101%. לא תהיה שום בעיה איתו".

"כרגע דיבאלה ורונאלדו יכולים לשחק ואין בעיה של עומס", הוסיף סארי. "עם זאת, בטווח הארוך יותר ההתאוששות של גונסאלו היגוואין מהפציעה תהיה חיונית עבורנו".

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי. ההגנה חורקת | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

בנושא אחר, קשרה הצעיר של יובה, סימונה מורטורה (22) חתם היום באטאלנטה. הקשר הדפנסיבי רשם העונה שתי הופעות בלבד בכל המסגרות בקבוצה הבוגרת, והן כללו בסך הכל 14 דקות במצטבר. כעת הוא ינסה לפרוץ תחת הפרויקט המרגש של ג'אן פיירו גאספריני באטאלנטה, שנמצאת בגרף עלייה ענק בעונות האחרונות וצפויה לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, כשגם העונה היא עוד לא אמרה את המילה האחרונה שלה בצ'מפיונס ליג. כזכור, רגע לפני היציאה ל"פגרת הקורונה" היא העפילה לרבע הגמר על חשבון ולנסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי