התקשורת באיטליה משוכנעת: ראלף ראנגניק יאמן את מילאן

ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק | BARBARA GINDL/APA/AFP via Getty Images

בארץ המגף דיווחו פה אחד על כך שהמנהל המקצועי של קבוצת "רד בול" יחליף את סטפנו פיולי, מאלדיני כבר התבשר על כך על ידי המנכ"ל

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מספר חודשים שהתקשורת האיטלקית מדווחת על מגעים בין מילאן למאמן ראלף ראנגניק וכבר לפני כשלושה שבועות דווח שהפרטים נסגרו סופית ושבעונה הבאה המנהל המקצועי של בקבוצת "רד בול", האיש החזק בזלצבורג ור.ב לייפציג, הוא מי שיעמוד על הקווים בסן סירו, אבל הבוקר (שלישי) מדווחים כמעט כל כלי התקשורת באיטליה פה אחד על סיכום שהושג.

ראנגניק אישר מגעים עם מילאן כבר לפני כחודשיים ועל אף שהרוסונרי ניסו לשמור את מינויו כסוד כמוס לאור העובדה שהעונה עוד בעיצומה וסטפנו פיולי מנסה להוביל את הקבוצה לכל הפחות להשגת הכרטיס לליגה האירופית, נראה שכעת כבר יהיה קשה לאנשי מילאן להכחיש את הגעתו הצפויה.

על פי "סקיי ספורט", המנכ"ל איוון גאזידיס כבר הודיע למנהל הטכני פאולו מאלדיני שהושג סיכום עם ראנגניק ושבקרוב מאוד הוא יהיה מאמן הקבוצה והאיש החזק במועדון בכל הנוגע לצד המקצועי, תוך שיקבל סמכויות הנוגעות גם לצדדים ניהוליים.

מאלדיני, כזכור, לפני קרוב לחודשיים ביקר את ראנגניק על התנהלותו וטען: "מעולם לא דיברתי עליו ואני לא מבין למה הוא יוצא בהצהרות", אמר לאחר שהמאמן אישר שהוא עשוי לחתום בקבוצה, "לי הבעלים לא אמרו שום דבר בנושא. יש לי עצה בשבילו, הוא צריך ללמוד לכבד".

ראלף ראנגניק | Matthias Kern/Bongarts/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי