רונאלדו קרוב לשבור שיא מועדון, שיחות עם דיבאלה על חוזה חדש

כריסטיאנו רונאלדו. 20 שערים בשנה החדשה | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הפורטוגלי שזכה לשבחים על קור הרוח בפנדלים הגיע ל-32 שערים העונה, רחוק שלושה מהרקורד הטוב ביותר עבור שחקן יובנטוס. המנהל המקצועי פטריצ'י: "אנחנו מנהלים מו"מ עם סוכנו של פאולו". באטלאנטה כעסו על השיפוט

(גודל טקסט)

מצד אחד, יובנטוס הלכה אחורה בשני המשחקים האחרונים בהם ספגה שישה שערים וכבר הייתה בדרך להפסד נוסף, אך פנדל מאוחר של כריסטיאנו רונאלדו קבע תיקו 2:2 נגד אטלאנטה. מצד שני, האלופה הצליחה להגדיל את הפער מלאציו הדולקת אחריה לשמונה נקודות וכשנותרו שישה מחזורים לסיום – הסקודטו בדרך לטורינו. בכל מקרה, אין ספק שההגנה מדאיגה את הביאנקונרי. יובה ספגה 32 שערים ב-32 מחזורים – שער בממוצע למשחק, לעומת 30 בכל העונה שעברה, 24 לפני שנתיים ו-27 בעונת 2016/17.

"ידיים על הסקודטו", נכתב בשער "קוריירה דלה ספורט". "אטאלנטה שלטה וסארי רעד, אך יובה ניצלה בזכות שני פנדלים של רונאלדו. גם ב"טוטוספורט" הייתה כותרת זהה לחלוטין, דבר לא שגרתי. "אטאלנטה הייתה נהדרת אך רונאלדו הציל את יובה פעמיים אחרי שתי נגיעות ביד. יובה עם פער מבטיח על לאציו. רונאלדו בעקבות אימובילה". "'סופר אטאלנטה' הפחידה את יובה, אך רונאלדו היה קר רוח. יש נסיגה ביכולת של יובה אך הטבלה לא תראה זאת", ניתחו ב"גאזטה דלה ספורט".

מאוריציו סארי הסתכל על חצי הכוס המלאה ודיבר על השינוי במחצית השנייה: "עמדנו מול אחת הקבוצות הטובות באירופה. הם אגרסיביים, מאורגנים, בהתחלה עשינו טעויות עם הנעת כדור מוגזמת, איבדנו את הכדור והם הענישו אותנו. זה משחק קשה מאוד. הם היו חדים מאיתנו, אבל הצלחנו לחזור והמחצית השנייה הייתה טובה יותר. עשינו הגנה טובה יותר ולא היינו פסיביים, חטפנו יותר כדורים".

כותרות העיתונים באיטליה | צילומי מסך: "טוטוספורט", "קוריירה דלה ספורט"

על כך שמיראלם פיאניץ' לא שותף ופאולו דיבאלה הוחלף: "זה היה משחק קשה לשחקני ההתקפה. פחות עבור כריסטיאנו אלא יותר עבור דיבאלה כי הוא אוהב לכדרר וזה מסוכן נגד אטאלנטה. גונסאלו היגוואין עזר לנו לפתוח מרווחים. פיאניץ' לא היה במצב הפיזי האידיאלי".

מי שהיה מרוצה מהמשחק הוא רונאלדו שדייק פעמיים מן הנקודה הלבנה והגיע ל-28 שערים העונה ב-28 משחקים בסרייה א', רחוק שער אחד בלבד ממלך השערים צ'ירו אימובילה. ב-40 הופעות העונה כבש רונאלדו 32 שערים – רחוק שלושה בלבד משיא כל הזמנים לשחקן ביובה, ובסך הכל הגיע ל-60 שערים ב-83 משחקים בשנתיים. בשנת 2020 יש לו 20 שערים ב-19 משחקים. "זה היה משחק קשה מאוד אבל השגנו נקודה יקרה, נמשיך להילחם עד הסוף", כתב לאוהדים ברשתות החברתיות.

לאונרדו בונוצ'י ניתח: "זו נקודה חשובה מאוד במאבק האליפות, תמיד קשה נגד אטאלנטה. באופן אישי סבלתי מפגיעה קלה ולכן לא הייתי במיטבי. עכשיו עלינו להחזיר את האנרגיה ולחזור לנצח נגד ססואלו, שהיא קבוצה אנרגטית שטובה ברמה הפיזית. אטלאנטה שיחקה מהר ובנגיעה אחת או שתיים והיה לנו לא קל אבל נאבקנו. אנחנו רוצים להבטיח את התואר כמה שיותר מוקדם".

מאוריציו סארי | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

בנושא אחר, המנהל המקצועי פאביו פטריצ'י אישר כי יובנטוס פתחה בשיחות עם סוכנו של דיבאלה על חוזה חדש. "הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו, שוחחנו על כך. השקענו הרבה עבורו, זה היה הימור מצד המועדון, הוא גם קיבל את מספר 10. תמיד האמנו בו".

בצד השני, רצף תשעת הניצחונות הרצופים של אטאלנטה אמנם נקטע והקבוצה עדיין מחפשת ניצחון ראשון על יובה מאז 2001, אך הקבוצה רחוקה רק נקודה מלאציו ותוכל להשתלט על המקום השני. היא כבשה במשחק 20 ברציפות בליגה, השיא השני הטוב בתולדותיה אחרי 23 משחקים רצופים ב-1955/56.

המאמן ג'יאן פיירו גאספריני כעס על הפנדלים: "אלה החוקים באיטליה, מה אנחנו אמורים לעשות, לנתק את הידיים? זה לא הפנדל עצמו אלא הפרשנות ששונה בהרבה מקרים. במדינות אחרות זה לא קורה. זו הייתה הופעה נהדרת שלנו נגד המוליכה, אמרתי לשחקנים להתייחס לזה כמו משחק בליגת האלופות, כמו הקבוצה שנתמודד מולה באוגוסט. אני מרוצה מהמשחק ומאוכזב מהתוצאה, הובלנו עד הסוף ועשינו הכל כדי לנצח. אמרנו שהמטרה שלנו היא להעפיל לליגת האלופות שוב, הרמנו את הרף והתחזקנו העונה. בעבר לא היינו משחקים ככה נגד יובנטוס בחוץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי