3:3 מטורף בין יובנטוס לססואולו, לאציו שוב לא ניצחה​​

כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

דנילו והיגוואין הובילו את הגברת הזקנה ליתרון כפול כבר בדקה ה-12, אולם דוריצ'יץ', ברארדי וקאפוטו השלימו מהפך. אלכס סנדרו מנע הפסד ורונאלדו נעצר. הקבוצה מהבירה השיגה 0:0 מול אודינזה וירדה למקום השלישי

(גודל טקסט)

אחרי שלושה משחקים מוקדמים, ערב גדוש בכדורגל איטלקי ננעל עם ארבעה משחקים נוספים, כשבמוקד ה-3:3 האדיר בין יובנטוס לססואולו. לאציו שוב לא ניצחה ונפרדה ב-0:0 מול אודינזה, רומא ניצחה 1:2 את ורונה ופיורנטינה ניצחה 1:3 את לצ'ה.

ססאולו – יובנטוס 3:3

כשאתה פוגש את ססואלו אף פעם אי אפשר לדעת איך יסתיים הערב, אבל נראה היה שיובנטוס בדרך לניצחון ראשון אחרי שני משחקים לאחר שעלתה ליתרון כפול בדקה ה-12. לאחר שמיראלם פיאניץ' מסר אחורנית בקרן ומצא את דנילו שהפציץ את החיבור בדקה החמישית וכעבור שבע דקות הבוסני מצא גם את היגוואין שהכפיל.

אבל משום מקום החל הקאמבק של ססואולו שאיזנה ל-2:1 בדקה ה-29 מרגלי פיליפ דוריצ'יץ' ובמחצית השנייה השלימה מהפך תוך שלוש דקות, כאשר דומניקו ברארדי כבש בכדור חופשי (51), ובישל לפרנצ'סקו קאפוטו שדחק מקרוב (54). יובנטוס חזרה למשחק דרך קרן של רודריגו בנטנקור שהגיע לראשו של אלכס סנדרו שאיזן בדקה ה-64, אך יובה מצאה את הרביעי ורשמה לראשונה העונה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, למזלה גם לאציו מעדה.

אודינזה – לאציו 0:0

אחרי שני הפסדים רצופים החבורה של סימונה אינזגי קיוותה לשוב למסלול הניצחונות ולעלות בחזרה למקום השני. אמנם הפעם היא לא נוצחה, אך רשמה תיקו מאכזב מול אודינזה החלשה מהמקום ה-15. לאציו עלולה לסיים את המחזור במקום הרביעי.

רומא – ורונה 1:2

לעומת לאציו, יריבתה העירונית נמצאת בכושר מצוין וסופרת שלושה ניצחונות רצופים. הג'יאלארוסי עלו ליתרון כבר בדקה העשירית מפנדל מדויק של ג'ורדן ורטו, ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה אדין דז'קו כבש את ה-15 שלו העונה בנגיחה לאחר בישול של לאונרדו ספינזולה. ורונה צימקה בדקה ה-47 עם השער היפה במשחק כאשר מטאו פסינה כבש מקרוב עם העקב, אך זה היה רק פרס ניחומים עבור הקבוצה של איבן יוריץ' שרושמת ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון.

תוצאה נוספת
לצ'ה – פיורנטינה 3:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי