אינזאגי: "רצינו שהמצב יהיה שונה", דיבאלה יפתח לצד רונאלדו

לקראת המשחק נגד יובנטוס, המאמן מאוכזב: "דמיינתי את המשחק אחרת ,בסגל מלא יותר ועם פער אחר מהפסגה". לואיס אלברטו ייעדר וכך גם קוראה. אצל האלופה, גם קוסטה בתמונת ה-11. הפורטוגלי רוצה לעקוף את אימובילה

קבוצות: יובנטוס לאציו
(גודל טקסט)

עם חידוש הסרייה א' באיטליה סימנו ביומן היטב את תאריך ה-20 ביולי, והחלו לספור לאחור עד שהאלופה יובנטוס תארח את לאציו במחזור ה-34. מחר (שני) זה קורה ב-22:45 – קרב גדול שיהיה גם ההזדמנות האחרונה של הקבוצה של סימונה אינזאגי לחזור למאבק על הסקודטו. כעת, כשלשתיהן עוד חמישה משחקים לסיום העונה, הביאנקונרי מובילים בשמונה נקודות יתרון על פני לאציו שצנחה למקום הרביעי.

לאציו מצד אחד מגיעה בכושר לא טוב – הרי שאחרי הקורונה מדובר בקבוצה אחרת לגמריי (פיגרה בסך הכל בנקודה) ותחסר מספר שחקני מפתח. מצד שני, היא כבר ניצחה פעמיים את יובנטוס העונה – פעמיים 1:3, הן בליגה בסיבוב הראשון באולימפיקו והן בסופר קאפ האיטלקי. לפני הקורונה רשמה לאציו ריצה של 21 משחקי ליגה ללא הפסד ומאז ניצחה רק פעמיים משבעה משחקים.

אינזאגי אמר לקראת המשחק: "מחר יהיה משחק מעולה בין שתי קבוצות שעשו ריצה נהדרת. ברור שיהיה משחק קשה מאוד נגד קבוצה חזקה שזכתה בשמונה אליפויות רצופות. דמיינתי את הערב הזה אחרת, אבל למרות שהיו לנו כמה קשיים אחרי הקורונה – נגיע לטורינו כדי לעשות משחק מעולה בלי לחשוב על הפער".

צ'ירו אימובילה. הקבוצה זקוקה לו | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images

המאמן סימן את המטרה: "עדיין חסרות לנו כמה נקודות כדי להבטיח את ליגת האלופות. אנחנו ממוקדים במטרה שלנו שטרם הושגה. אנחנו מדברים על העונה הבאה עם המועדון. הייתי רוצה לשחק את כל המחזורים האחרונים עם יותר שחקנים בריאים, וזה לא פשוט להתנהל בסגל חסר כשיש משחקים בכל 48-72 שעות".

הקבוצה תחסר את לואיס אלברטו המבשל המחונן (סיפק 14 בישולים העונה בליגה) שלדברי מאמנו עדיין סובל מכאבים. גם חואקין קוראה, לוקאס לייבה והבלם סטפן ראדו, הקשר סנאד לוליץ'. נציין כי החלוץ צ'ירו אימובילה מחכה כבר ארבעה מחזורים לשער הליגה ה-30 שלו. עבור לאציו מדובר במשימה לא פשוטה בכלל שכן היא ניצחה את יובה בחוץ במסגרת הליגה רק פעמיים בשנות ה-2000.

מנגד, האלופה יובנטוס בכושר לא טוב אף היא, עם שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון בהם ספגה לא פחות משמונה שערים, אך הפער שלה בצמרת נראה מבטיח. כריסטיאנו רונאלדו מגיע למשחק עם מוטיבצייה מיוחדת בתקווה לעקוף את אימובילה, כשכרגע יש לו שער אחד פחות. השער הבא שלו יהיה ה-50 בסרייה א'.

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי. ההגנה חורקת | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

ברמה המקצועית, דוגלאס קוסטה ופאולו דיבאלה ירכיבו את השלישייה ההתקפית לצד הפורטוגלי כאשר פדריקו ברנדסקי מושעה. ג'ורג'יו קייליני שהוחלף במחצית המשחק הקודם צפוי להיעדר בעוד לאונרדו בונוצ'י צפוי לחזור לאחר שנעדר מהמשחק הקודם.

הקשר אדריאן ראביו אמר לקראת המשחק: "אנחנו במצב טוב לדעתי, במקום הראשון עם יתרון מספק על פני השנייה בטבלה. לאציו? זה משחק חשוב מאוד שצריך לנצח, אבל זה לא יהיה מכריע עבור הסקודטו כי נותרו עוד ארבעה משחקים".

על היכולת של יובה: "אני חושב שקרה משהו חריג נגד מילאן (בהפסד 4:2), קשה להסביר את זה. אנחנו צריכים להיות טובים יותר אבל נגד אטאלנטה התאוששנו. אין כאן קטסטרופה כפי שמנסים לצייר".

לאציו מנצחת את יובה העונה | Claudio Villa/Getty Images for Lega Serie A

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי