במוצ"ש: קבוצות הצמרת האיטלקית בחזרה גנרלית לאירופה

כריסטיאנו רונאלדו | Filippo Alfero - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

רונאלדו צפוי לנוח נגד רומא כשיובה מתכוננת לליון, אטאלנטה תנסה לעשות היסטוריה נגד אינטר שחושבת על חטאפה ונאפולי תארח את לאציו שבוע לפני הגומלין מול ברצלונה. וגם: האיום של דה לאורנטיס למיליק

(גודל טקסט)

האליפות הוכרעה, הכרטיסים לליגת האלופות ולליגה האירופית חולקו והמשחקים שיקבעו מי מבין לצ'ה או ורונה תרד לליגת המשנה יתקיימו ביום ראשון, אך כבר מחר (שבת) ייערכו שלושה קרוב צמרת מסקרנים מאוד בליגה האיטלקית, שיהוו חזרה גנרלית לקראת שלבי ההכרעה במפעלים האירופיים.

לאחר שהבטיחה את זכייתה התשיעית ברציפות בסקודטו, יובנטוס תארח את רומא כשהראש שלה בגומלין שמינית גמר הצ'מפיונס ליג נגד ליון, אליו תגיע ביום שישי הקרוב בפיגור 1:0. מסיבה זו בדיוק, כריסטיאנו רונאלדו צפוי לקבל מנוחה לראשונה מאז שהכדורגל האיטלקי חזר מפגרת הקורונה, בייחוד לאור העובדה שצ'ירו אימובילה פתח ממנו פער של ארבעה שערים במרוץ לנעל הזהב. בנוסף לפנומן ייעדר גם פאולו דיבאלה הפצוע, לגביו עדכן מאוריציו סארי כי הוא מתאושש היטב, אך לא ידוע אם יהיה כשיר לליון. מנגד, רומא שהבטיחה את המקום החמישי בליגה, חושבת בעיקר על המפגש עם סביליה בשמינית גמר הליגה האירופית, שייערך ביום חמישי.

קרב ענקיות נוסף ייערך בצפון איטליה, שם אינטר תצא לברגאמו לקרב על המקום השני נגד אטאלנטה הלוהטת, שצריכה לכבוש פעמיים כדי להגיע לקו 100 שערי הליגה בעונה הנוכחית. המילאנזים ביתרון של נקודה אחת בטבלה על פני יריבתם מחר ויקוו לסדר חגיגה הולמת לאנטוניו קונטה, שחגג היום את יום הולדתו ה-51, כאשר באופק נמצא המשחק נגד חטאפה בשמינית גמר הליגה האירופית, ביום רביעי הקרוב (21:50, שידור ישיר בספורט4). החבורה של ג'אן פיירו גאספריני מתכוננת למעמד נעלה אף יותר, שכן ב-12 באוגוסט היא תתמודד מול פריז סן ז'רמן ברבע גמר ליגת האלופות, אך בינתיים היא מקווה לקבוע את הישג השיא שלה בליגה בכל הזמנים ולסיים במקום השני. לשם כך יספיק לה ניצחון על הנראזורי, כיוון שלאציו צברה כמות נקודות זהה אך מחזיקה במאזן שערים פחות טוב.

במקביל לשני המשחקים הנ"ל, מחזיקת הגביע נאפולי תפגוש בביתה את לאציו ותקווה לניצחון שיביא אותה במומנטום חיובי אל גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה. הקבוצה של ג'נארו גאטוסו החתימה היום את ויקטור אוסימן לעונה הבאה, מה שמסמן את הדרך החוצה לארקדיוש מיליק הפולני, לגביו אמר הנשיא אאורליו דה לאורנטיס: "הוא יימכר למרבה במחיר, כי אם לא הוא מסתכן בישיבה על הספסל למשך עונה שלמה". בצד השני, הקבוצה מבירת איטליה, שעשתה את עונתה הטובה ביותר מזה שנים אך נפלה מהמרוץ לאליפות דווקא במאני טיים, תחפש לצאת לפגרה עם טעם טוב בפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי