קולוסבסקי יפתח בהרכב יובה, פירלו: "קשה לראות את סוארס מגיע"

כריסטיאנו רונאלדו ואנדראה פירלו | Daniele Badolato - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

האלופה תארח את סמפדוריה בראשון למשחק הבכורה הרשמי של המאמן החדש ותנסה להתגבר על סגל חסר - דיבאלה, דה ליכט, אלכס סנדרו וברנרדסקי ייעדרו. הקשר השבדי שישחק לצד רונאלדו זכה למחמאות. חלוץ בארסה לא יצטרף?

(גודל טקסט)

הליגה האיטלקית תצא לדרך הערב (שבת) עם שני משחקים, ומחר (ראשון) האלופה יובנטוס תפתח עידן חדש עם המאמן אנדראה פירלו כשתארח בביתה את סמפדוריה (21:45) עם מטרה אחת ברורה – לזכות בסקודטו העשירי ברציפות!. "עונה חדשה, האם אתם מוכנים?", כתב כריסטיאנו רונאלדו למעריצים ברשתות החברתיות והטריף את האוהדים. הפורטוגלי מתחיל את המירוץ האפשרי שלו לתואר מלך השערים אותו החמיץ בשנה שעברה. עבור יובה, שסיימה את העונה שעברה עם שני ניצחונות ליגה בלבד בשמונת המשחקים האחרונים, יהיה מדובר באתגר לא פשוט בהופעת הבכורה של אנדראה פירלו כמאמן ראשי.

האלופה, שטרם הצליחה להתחזק בחוד, תגיע למשחק בסגל חסר כשמספר שחקנים משמעותיים ייעדרו – פאולו דיבאלה עדיין לא כשיר וגם אלכס סנדרו, פדריקו ברנרדסקי ומתייס דה ליכט (בעיות בכתפיים) ייעדרו. ההערכות הן שפירלו, שצלח את שני משחקי ההכנה אך אינם מהווים מדד, ישחק במערך של שלושה בלמים. ארון ראמזי ודיאן קולוסבסקי ייפתחו מתחת לרונאלדו.

פירלו אמר: "זו עונה חדשה, אנחנו מתחילים מאפס, עלינו להסתער על העונה הזו בפראות. השחקנים שלי מודעים לזה ואגיד להם את זה שוב. יש לי מספיק שחקנים כשירים. עלינו להתחיל את העונה עם ניצחון. אני מצפה לראות את כל מה שעשינו בהכנה – לחפש את הכדור, לגלות יוזמה. השחקנים מבינים את זה. השיטה? זה תלוי בשחקנים, אעשה הכל כדי לגרום להם להופיע במיטבם. למאוריציו סארי יש את השיטה שלו, ולי את שלי".

דיאן קולוסבסקי | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

מדוע לואיס סוארס לא הצטרף: "אני חושב שזו העברה קשה מאוד, גם בגלל ענייני הדרכון. סיכוי נמוך שהוא יגיע אלינו". על חלון ההעברות: "אנחנו מחכים לחלוץ. גונסאלו היגוואין עזב כי הוא רצה ללכת.

המאמן התייחס למנהיגים בסגל – ג'יאנלואיג'י בופון, לאונרדו בונוצ'י וג'ורג'יו קייליני – "הם מקצוענים מאוד, כל השחקנים כאן מכבדים אותם וגם אני".

על קולוסבסקי שכבש אשתקד עשרה שערים ובישל עוד תשעה במדי פארמה: "הוא אינטיליגנטי מאוד ומציג פתיחות רבה לשחק בתפקידים מגוונים. הוא יכול לעזור לנו בכל מקום במגרש". "הופעת הבכורה של ה-CRK", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט", שם מדברים על שיתוף הפעולה בין קולוסבסקי לכריסטיאנו כמובן. השבדי בעצמו כבר אמר: "רונאלדו הוא המודל לחיקוי שלי, הוא הדלק".

סמפדוריה (סיימה במקום ה-15 אשתקד) לא הצליחה לנצח בחמשת משחקי הליגה האחרונים בעונה שעברה אך קלאודיו ראניירי אופטימי שכן כמעט כל שחקני הסגל זמינים לקראת המשחק הקשה. פאביו קוואליארלה שכבש 11 שערים אשתקד, צפוי לפתוח בחוד. הקשר הנורבגי הצעיר קריסטופר אסקילדסן סוחב השעייה מהעונה שעברה ועל כן ייעדר. סמפדוריה הצליחה לנצח את יובנטוס במשחק חוץ בפעם האחרונה איי שם בינואר 2013.

במשחקים נוספים: פארמה – נאפולי (13:30), גנואה – קורטונה (16:00), ססואלו – קליארי (19:00),

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי