עקיצה לסארי? ראמזי: "יותר כיף להתאמן תחת פירלו"

ארון ראמזי, מאוריציו סארי | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

הוולשי של יובנטוס דיבר בראיון על מאמנו החדש: "האימונים קשים, אבל יש אווירה טובה יותר". המאבק על האליפות: "אינטר, נאפולי ומילאן מצוינות. אנחנו עדיין צריכים להתחזק, זו ליגה קשה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אנדראה פירלו ערך ביום ראשון בכורה מוצלחת על הקווים של יובנטוס עם ניצחון 0:3 חלק על סמפדוריה. בכלי התקשורת באיטליה מיהרו לשבח את התצוגה של הגברת הזקנה במחזור הפתיחה בסרייה א' וכעת נראה שגם השחקנים מרוצים.

היום (חמישי) הקשר הוולשי של הקבוצה, ארון ראמזי, שהשלים 90 בהתמודדות ואף בישל את השער השלישי לכריסטיאנו רונאלדו, סיפר בראיון ב'סקיי ספורט איטליה' על ימיו הראשונים תחת המאמן החדש אך מאמין שהקבוצה עדיין צריכה להשתפר.

"יש לנו מאמן חדש, סגל חדש, רעיונות חדשים והשחקנים מאוד מעורבים בהם. אנחנו חושב שיש יותר כיף לנו עכשיו מאשר בעונה שעברה. האימונים קשים, אבל יש אווירה טובה. התחלנו טוב את העונה, אבל אנחנו צריכים להשתפר", אמר ראמזי, ששלח עקיצה למאמן היוצא מאוריציו סארי.

הקשר המשיך: "בקבוצה הזו יש המון שחקנים נהדרים ואנחנו רוצים לכבוש כמה שיותר שערים. אני שמח שאני יכול לעזור לשחקני ההתקפה האיכותיים שיש לנו. המאבק על האליפות? אינטר היא קבוצה נהדרת. היא החתימה הרבה שחקנים טובים והם ללא ספק מתמודדים מולנו על הסקודטו, כמו נאפולי, ומילאן שסיימה את העונה שעברה מצוין והתחילה באותה דרך. הסרייה א' היא ליגה קשה מאוד".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי