קייזה הורחק במשחקו הראשון, קרוטונה סחטה 1:1 מיובנטוס

שחקני קרוטונה חוגגים | Getty Images

מוראטה כבש בבכורה המחודשת במדי הזברה בזכות בישול של הרכש מפיורנטינה, שראה את הכרטיס האדום. שער נוסף של הספרדי נפסל. סימי הבקיע ראשון בפנדל והעניק לעולה החדשה נקודה ראשונה לעונה

(גודל טקסט)

שבועיים סוערים עברו על יובנטוס, עם הניצחון הטכני על נאפולי והידבקותו של כריסטיאנו רונאלדו בקורונה. אלופת איטליה קיוותה להרגיע מעט את הרוחות במשחק חוץ נגד קרוטונה הצנועה הערב (שבת), אך במקום זה שמטה נקודות בפעם השנייה בארבעה משחקים בסרייה A וסיימה רק ב-1:1 מול העולה החדשה, שהשיגה נקודת בכורה לעונת 2020/21 דווקא נגד היריבה המאיימת ביותר.

סימי הניגרי כבש בפנדל בדקה ה-12 והעלה את קרוטונה ליתרון. יובה הגיבה בדקה ה-26 עם שער שוויון של אלברו מוראטה, בהופעת הבכורה המחודשת שלו בקבוצה. הספרדי חתם מתפרצת כשניצל בישול של פדריקו קייזה, שגם הוא שיחק לראשונה במדי הזברה.

אלא שהבכורה של קייזה תפסה כיוון הפוך לחלוטין במחצית השנייה. בדקה ה-60, שחקן הרכש שהגיע מפיורנטינה בסיומו של חלון ההעברות, ראה כרטיס אדום ישיר אחרי דריכה על לוקה סיגאריני במאבק על הכדור. מוראטה עוד חשב שהוא משלים צמד ומהפך במשחק כשהבקיע שער נוסף בדקה ה-76, אך הגול נפסל בצדק בשל נבדל של החלוץ ויובה לא הצליחה לשבור את השוויון עד לסיום.

מלבד כריסטיאנו יובנטוס חסרה גם את ווסטון מקני שנמצא גם הוא חיובי, ואת ארון ראמזי, אלכס סנדרו ומתייס דה ליכט הפצועים, אך כל זה עדיין לא מהווה תירוץ הולם לאיבוד נקודות נגד יריבה נחותה כל כך. ביום רביעי "הגברת הזקנה" תפגוש את דינמו קייב במסגרת ליגת האלופות ובעוד שמונה ימים, היא תקווה לחזור למסלול הניצחונות בליגה כשתארח את ורונה. לקרוטונה מחכה קרב תחתית נגד קליארי במחזור הבא.

מוראטה. שער שלו לא הספיק ליובנטוס | Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי