פירלו רגוע: "בטוח שנזכה באליפות". בופון רשם ציון דרך

אנדראה פירלו | Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

למרות ה-1:1 המאכזב נגד קרוטונה והביקורות מהתקשורת, המאמן אופטימי: "זו קבוצה צעירה ואנחנו לוקחים סיכונים ומבינים שנשלם מחיר". על ארתור: "הוא רגיל להאט את הקצב, הוא יתאקלם". השוער רשם הופעת ליגה 650

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אחרי סערת הניצחון הטכני על נאפולי ושכריסטיאנו רונאלדו אובחן כחיובי לנגיף הקורונה, האלופה יובנטוס רצתה לחזור להתרכז בכדורגל אך כשלה נגד העולה החדשה קרוטונה וסיימה בתיקו 1:1. הגברת הזקנה שיחקה בהרכב חסר, ונקודת האור הייתה שילובו של ג'ינאלואיג'י בופון בין הקורות. השוער רשם ציון דרך עם משחקו ה-650 בסרייה א', השחקן היחיד שהגיע לרקורד הזה. הגיבור הטראגי היה פדריקו קייזה, השחקן הראשון שהורחק במהלך הופעת הבכורה שלו ביובה בסרייה א'.

על אף שאם נתעלם מהניצחון הטכני על נאפולי הרי שיובה ניצחה רק פעם אחת העונה בארבעה משחקי ליגה, אנדראה פירלו לא מתרגש: "למרבה הצער שיחקהו בעשרה שחקנים בשני המחזורים האחרונים בגלל טעויות שלנו, אבל אנחנו קבוצה צעירה שצריכה לעבוד ולא היה מספיק זמן לכך לאור פגרת הנבחרות. שחקנים צעירים צריכים לצבור ניסיון וזה קורה שישנן טעויות נאיביות כחלק מתהליך הלמידה. אנחנו לוקחים סיכונים".

בוטח באיכות הסגל: "בנינו קבוצה איכותית אך היא זקוקה לזמן. הבחורים ילמדו. אנחנו מקדישים הרבה זמן באימונים לתנועה חכמה. דיאן קולוסבסקי יכול לנוע בחופשיות, הוא אוהב לחתוך פנימה עם רגל שמאל. ארתור מגיע מהכדורגל הספרדי אז הוא מאט את הקצב ואילו באיטליה אנחנו מחפשים את הסגנון המהיר. הוא יסתגל עם הזמן".

על הטבלה ומאבק האליפות: "ידענו שיהיו הרבה קבוצות שיילחמו על הסקודטו, כולן עשו עבודה יפה בקיץ. נילחם נקודה אחר נקודה וזה יהיה קרב. אני בטוח שנזכה שוב באליפות למרות שאיבדנו כמה נקודות עד עכשיו".

"יובה עדיין מחפשת את עצמה ללא כריסטיאנו", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "יובה שוב סבלה מהרחקה ונעצרה. פירלו, ככה זה לא עובד, מוראטה לא מספיק". "ללא כריסטיאנו, יובה הייתה רפה. קייזה עם הופעת בכורה מוזרה – בישול מצד אחד אך גם כרטיס אדום מאכזב", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". "מוראטה וזהו. יובה לא הייתה מספיק טובה", היה התיאור ב"טוטוספורט".

אלברו מוראטה רשם רגע מרגש כשכבש שער ראשון במדי יובה מאז ה-21 במאי 2016, אז הכניע את מילאן בהארכה בגמר הגביע האיטלקי. החלוץ אמר: "המשחק בוער בנו עדיין, זו פעם שנייה ברציפות שאנחנו בעשרה שחקנים. אנחנו מנסים, משחקים באומץ ונתמודד טוב יותר. הכדורגל הוא כזה, כרטיס אדום יכול לקרות לכל אחד, המשחק תלוי במילימטר. נתכונן היטב למשחק הבא".

אלברו מוראטה. "המשחק בוער בנו" | Getty Images/Getty Images

ההבדלים בין יובה הזו לבין הקבוצה של 2016: "יש לנו את אותה איכות, זו תקופה מסובכת לכל הקבוצות וייתכן שהיה פחות זמן לעבוד ולתרגל את מה שאנחנו רוצים. הדבר החשוב הוא לעבוד קשה ולהשתפר, אין טעם להתלונן, יש עוד דרך ארוכה לעבור. הכי חשוב זה להתחיל לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי