2:5 משוגע לרומא על בנבנטו, צמד לאדין דז'קו

שחקני רומא חוגגים | Silvia Lore/Getty Images

הג'אלורוסי נקלעו לפיגור מול העולה החדשה, הפכו, ספגו שוויון אך לבסוף השיגו שלוש נקודות. פיורנטינה איבדה יתרון כפול מול ספציה, 3:4 אדיר לססואולו על בולוניה. 2:3 גדול לקליארי על טורינו

(גודל טקסט)

לאחר שהקבוצות הגדולות שיחקו אמש (שבת) במסגרת המחזור הרביעי בליגה האיטלקית, כולל איבוד נקודות של האלופה יובנטוס, משחקי המחזור נמשכו גם היום, כאשר במוקד רומא ניצחה 2:5 את בנבנטו. במשחק המוקדם, ססואולו ובולוניה סיפקו משחק אדיר, אשר הסתיים ב-3:4 לטובת הירוקים, שעלו למקום השני בטבלה. לאחר מכן, פיורנטינה איבדה יתרון כפול וסיימה ב-2:2 נגד ספציה, כשבמקביל קליארי רשמה 2:3 גדול אצל טורינו.

רומא – בנבנטו 2:5

הג'אלורוסי מתחילים להתחבר עם ניצחון שני ברציפות ושני העונה בכלל, ולאחר ארבעה מחזורים שבע נקודות במאזנם. מנגד, העולה החדשה נעצרה אחרי הניצחון על בולוניה ולה כרגע שש נקודות. דווקא בנבנטו כבשה ראשונה, כשג'אנלוקה קפרארי בעט בדקה החמישית כדור שפגע בדרך בג'אנלוקה מנצ'יני ונכנס לשער. בדקה ה-31 פדרו קבע 1:1 עם בעיטה מתוך הרחבה, וארבע דקות לאחר מכן הגיע המהפך של אדין דז'קו, שקיבל כדור עומק גאוני מהנריק מחיטריאן, נותר במצב של אחד על אחד מול השוער וסיפק סיומת מצוינת.

בתוספת הזמן של המחצית מחיטריאן כבש בעצמו, אך השער נפסל בעקבות אופסייד. הקצב המצוין נמשך, ובדקה ה-55 ג'אנלוקה לפאדולה קבע 2:2. חלוץ בנבנטו ואקס מילאן בעט פנדל שנעצר על ידי השוער, אך הוא המשיך מהריבאונד לרשת. רומא לא ויתרה, ופדרו סחט פנדל מן העבר השני אותו תרגם ג'ורדן ורטו לשער בדקה ה-67, שער שהחזיר את היתרון למארחת וקבע 2:3. דז'קו המשיך בדקה ה-78, כשהשלים צמד עם אחד השערים הקלים בקריירה שלו כשגלגל בנינוחות לרשת מול שער חשוף. את תוצאת המשחק חתם ברונו פרס בדקה ה-89 עם מבצע אישי נהדר שהסתיים בבעיטה חדה לרשת מ-17 מטרים.

שחקני רומא חוגגים | Silvia Lore/Getty Images

ספציה – פיורנטינה 2:2

פרנק ריברי וחבריו לא מאמינים שהם לא יצאו מהמשחק הזה עם שלוש הנקודות. כבר אחרי ארבע דקות של משחק לוח התוצאות הראה 0:2 לפיורנטינה, שפתחה את המשחק בסערה עם שערים חרמאן פסלה וכריסטיאנו ביראגי, אך העולה החדשה לא אמרה נואש על המשחק.

בדקה ה-39 דניאלה ורדה צימק את התוצאה במשחק, והיכולת של קבוצתו השתפרה משמעותית במהלך המחצית השנייה. מנגד, ה"ויולה" פשוט לא הצליחה לשחזר את דקות הפתיחה שהיו נהדרות, ובדקה ה-75 דייגו פריאס הברזילאי העניק לספציה נקודה עם שער שוויון.

שחקני ספציה חוגגים | חשבון הטוויטר הרשמי של ספציה

טורינו – קליארי 3:2

כמו במשחק בבולוניה, גם באצטדיון האולימפי בטורינו נרשמו שערים רבים בעקבות משחק סוער. זה התחיל בדקה ה-4 עם פנדל מדויק של אנדראה בלוטי, קליארי הגיבה במהפך מהיר משערים של ז'ואאו פדרו בדקה ה-12 וג'ובאני סימאונה בדקה ה-19.

לאחר שירד למחצית בפיגור, בלוטי דאג להרגיע את הרוחות עם שערו השני במשחק שקבע שוויון בדקה ה-49, אבל הוא לא השחקן היחיד שכבש צמד במשחק. בדקה ה-73 סימאונה הארגנטינאי, הבן של מאמן אתלטיקו מדריד, ניצל הדיפה לא טובה של השוער היריב וניצח את המשחק.

שחקני קליארי חוגגים עם סימאונה | Valerio Pennicino/Getty Images

בולוניה – ססואולו 4:3

מאז פתיחת העונה, ססואולו של רוברטו דה זרבי היא מבין הקבוצות ההתקפיות ביותר בליגה, וגם היום בדרבי של רג'יו אמיליה היא הראתה את זה. מנגד, הקבוצה של סינישה מיכאלוביץ' הגיעה למשחק אחרי הפסד לבנבנטו העולה החדשה, אך גם היא לא ציפתה למשחק המשוגע אליו היא הייתה שותפה.

זה התחיל עם שער של רוברטו סוריאנו מבולוניה בדקה ה-9, אך דומניקו ברארדי איזן תשע דקות לאחר מכן. הקצב על כר הדשא המשיך, ובדקה ה-39 מתיאס סבאנברג כבש שוב עבור בולוניה ודאג שקבוצתו תרד למחצית ביתרון. בדקה ה-60 בולוניה עשתה צעד גדול לניצחון עם שער של ריקרדו אורסוליני, אבל 4 דקות לאחר מכן פיליפ ג'וריצ'יץ' צימק עבור ססואולו, שלא אמרה את המילה האחרונה.

בדקה ה-70 פרנצ'סקו קאפוטו קבע 3:3 במשחק והכל התנקז לרגע שקרה שלוש דקות לאחר מכן – המגן גאורגיוס קריאקופולוס שחרר כדור רוחב, הבלם היפני של בולוניה, טאקהירו טומיאסו, דחק לשערו והעניק לססואולו ניצחון גדול.

תוצאות נוספות

אודינזה – פארמה 2:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי