קשה בלי רונאלדו: יובנטוס חילצה נקודה נגד ורונה

אלברו מוראטה מאוכזב | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

ללא הכוכב הפורטוגלי, אלופת איטליה שוב איבדה נקודות בליגה אחרי משחק בינוני ו-1:1 מאכזב עבורה לפני המפגש נגד ברצלונה. קולוסבסקי כבש לקראת הסיום ומנע הפסד ביתי. מהפך ו-1:2 לנאפולי וגאטוסו על בנבנטו

(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות של אינטר ולאציו וההפסד של אטאלנטה, המחזור החמישי בליגת האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם לא פחות מחמישה משחקים. במוקד: לפני קרב הענקיות מול ברצלונה בליגת האלופות, האלופה יובנטוס איבדה שוב נקודות וסיימה ב-1:1 בביתה נגד ורונה. עוד קודם לכן, נאפולי ניצחה 1:2 אחרי מהפך את בנבנטו. בנוסף, קליארי רשמה 2:4 ענק על קרוטונה, פארמה נפרדה ב-2:2 מספציה ופיורטינה השיגה 2:3 מול אודינזה. המחזור יינעל מחר עם המשחק הגדול בין מילאן המושלמת לרומא.

יובנטוס – ורונה 1:1

כשהיא עדיין ללא כריסטיאנו רונאלדו שמחלים מקורונה, הגברת הזקנה המשיכה להציג יכולת מקרטעת מאוד בליגה. אם במחזור שעבר זו הייתה קרוטונה שהשיגה נקודה מול האלופה, הערב זו הייתה ורונה הצנועה שעשויה להרגיש מאוכזבת בתום המשחק ב"יובנטוס סטדיום" בגלל העובדה שהיא הייתה הקבוצה שהובילה במשחק.

למעשה, יובנטוס הייתה לקבוצה הראשונה במשחק שמצאה את הרשת לאחר שאלברו מוראטה הקשית נהדר לשערה של ורונה, אך בעקבות העובדה שקיבל את הכדור בנבדל השער נפסל. במחצית השנייה הסיפור השתנה כאשר אנדראה פאבילי בן ה-23 מצא את הרשת של יובה ושלח את אנדראה פירלו למצוא פתרונות על הספסל.

אנדראה פירלו | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

כדקה לאחר השער שספג, המאמן שלף מהספסל את דז'אן קולוסבסקי הנהדר, אשר היה גם מי שיצא לסללום אישי בדקה ה-78 ושלח כדור שטוח ומדויק לרשת של ורונה. לאחר מכן, הלחץ של יובנטוס הלך וגדל ככל שעברו הדקות, אך היא לא הצליחה לכבוש את שער הניצחון המיוחל.

בנבנטו – נאפולי 2:1

בליגה האירופית הקבוצה של ג'נארו גאטוסו אכזבה עם הפסד 1:0 לאלקמאר, אך היום היא חיברה ניצחון ליגה שני ברציפות אחרי ה-1:4 הגדול על אטאלנטה במחזור הקודם. היכולת לא הייתה מבריקה, אך הפרטינופיי עלו למקום השני כשהם נקודה אחד פחות ממילאן, לה משחק חסר. מבחינה בנבנטו, העולה החדשה, זו הפסד שני ברציפות ובמאזנה שש נקודות מתוך 15 אפשריות.

דווקא המארחת עלתה ליתרון משער בדקה ה-30 של רוברטו אינסינייה (אחיו הצעיר של כוכב נאפולי, לורנצו אינסינייה), שקיבל כדור רוחב ומתוך תיבת החמש לא התבלבל וכבש. אחיו הגדול, לורנצו, השווה בדקה ה-60 באחד משערי העונה – כאשר שיגר כדור מדהים מחוץ לרחבה ברגל שמאל החלשה שלו למשקוף ופנימה בביצוע פשוט ענק. שמונה דקות לאחר מכן, המהפך הושלם ונאפולי עלתה ל-1:2, כשמתאו פוליטאנו חדר לרחבה ושלח כדור רוחב לאנדראה פטאנייה, שבנגיעה אחת בעט לרשת והעניק לקבוצתו שלוש נקודות.

אנדראה פטאנייה חוגג | ANDREAS SOLARO/AFP via Getty Images

קליארי – קרוטונה 2:4

קצב כזה לא רואים גם במשחקי צמרת. חמישה שערים נכבשו ב-23 דקות במהלך המחצית הראשונה וכל אחד מהם היה יותר יפה מהשני. חראלמפוס ליקויאניס (25), ג'ובאני סימאונה (35) וריקרדו סוטיל (45) כבשו לזכות המארחת, ג'וניור מסיאס (22) הבקיע את השער הראשון במשחק וסלבטורה מולינה (43) רק השווה זמנית מן העבר השני. עם פתיחת המחצית השנייה, בדקה ה48, ספגה קורטונה מכה קשה, כאשר לוקה צ'יגאריני הורחק וז'ואאו פדרו קבע את תוצא המשחק מקרוב (85) – 2:4 ענק לקליארי.

אחרי חמישה מחזורים, קליארי, שרשמה ניצחון שני ברציפות, ניצבת במרכז הטבלה עם שבע נקודות. במחזור הבא תקווה החבורה של אוסביו די פרנצ'סקו להמשיך את המומנטום במשחק חוץ מול בולוניה. מנגד, קרוטונה נותרה עמוק במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד ועדיין ללא ניצחון, אותו היא תקווה להשיג בבית מול אטאלנטה החזקה, שתגיע אחרי שני הפסדי ליגה ובעיצומו של לוח זמנים צפוף במיוחד.

ג'ובאני סימאונה | קליארי
דייגו גודין | Enrico Locci / Stringer

תוצאות נוספות

פארמה – ספציה 2:2

פיורנטינה – אודינזה 2:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי