בטענה שהפר את הפרוטוקול: נפתחה חקירה פלילית נגד רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו | Silvia Lore/Getty Images

הכוכב בצרות? ספדפורה, שר הספורט האיטלקי שכבר השתלח בו, סיפר בראיון שנפתחה נגדו חקירה פלילית: "הוא לא כיבד את ההנחיות ונוכיח זאת". הסיבה: עצם זה שהמריא בכלל למשחק נבחרתו בזמן שהיה אמור להישאר ב"בועה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס של אנדראה פירלו סובלת מקשיים גדולים בפתיחת העונה ואתמול (ראשון) סיימה בתיקו 1:1 ביתי נגד ורונה. ביום רביעי היא תפגוש את ברצלונה בטורינו במשחק שיכול לשנות את העונה שלה, ואחת השאלות הגדולות היא האם כריסטיאנו רונאלדו שאובחן כחולה קורונה – ייקח חלק בהתמודדות. יובה תנסה להוכיח מבחינה רפואית שהוא החלים לחלוטין עד 24 שעות לפני המשחק. אלא שכעת הכוכב הפורטוגלי מתמודד עם חקירה שעומדת נגדו. שר הספורט של איטליה הבהיר כי החלוץ מואשם בשבירת הפרוטוקול.

כבר לפני 11 ימים האשים וינצ'נזו ספדפורה את כוכבה של יובנטוס בכך שלא ביצע את חובת הבידוד בפורטוגל, שם נדבק במהלך משחקי הנבחרת, אלא המריא לטורינו במטוס, ללא אישור. הוא גם תקף אותו על כך שעזב את "הבועה" בה התאמנו כל שחקני יובנטוס לאחר שאחד מעובדי המועדון נדבק בקורונה. רונאלדו כזכור הגיב: "אני מכבד את הפרוטוקול, זה שקר שהפרתי אותו. חזרתי מפורטוגל כי הקבוצה ואני הקפדנו לעמוד בכל הנהלים, חזרתי באמבולנס אווירי ולא היה לי קשר עם אף אחד".

ספדפורה, שכינה את רונאלדו "יהיר" ואחד שלא מכבד אף אחד, לא רצה להרחיב על העניין אך הודה בראיון ל-RAI: "הוא לא כיבד את הפורטוקול בעצם ההגעה לפורטוגל, יש חקירה של הפרקליטות הפדרלית כדי להוכיח זאת". עוד הוסיף: "הנגיף לימד אותנו שאף אחד לא פטור, ברור שכולם מנסים לעמוד בפרוטוקול, אבל הפתרון היחידי בסופו של דבר הוא להישאר בבית".

כריסטיאנו רונאלדו | Matteo Ciambelli/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי