שר הספורט האיטלקי: "רונאלדו הפר את ההנחיות"

כריסטיאנו רונאלדו | Matteo Ciambelli/DeFodi Images via Getty Images

וינצ'נזו ספדפורה תקף את כוכבה של יובה על כך שעזב את פורטוגל כדי לעבור את תקופת הבידוד באיטליה: "אני לא יודע אם הוא קיבל אישור לכך". בגברת הזקנה התגוננו: "הכל נעשה בתיאום". אניילי: "כולם רוצים שנפסיד"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו אובחן כחולה קורונה ביום שלישי והוא בספק למשחקה של יובנטוס נגד ברצלונה בליגת האלופות. כעבור 48 שעות הנושא עדיין לא יורד מהכותרות לאחר שהפורטוגלי חזר לטורינו במטוסו הפרטי. באיטליה ופורטוגל תוהים האם הוא קיבל אישור לכך?

וינצ'נזו ספדפורה, שר הספורט, טוען כי אינו מודע לכך שרונאלדו קיבל אישור להגיע לאיטליה שם תקופת הבידוד קצרה יותר כמובן. "אני חושב שהוא הפר את הפרוטוקול", סיפר ספדפורה. "אני לא יודע אם הוא קיבל אישור מטעם משרד הבריאות".

מעבר לכך, לספדפורה היו טענות על כך שכוכב יובה בכלל הגיע לנבחרת לשלושת המשחקים האלה נגד ספרד, צרפת ושבדיה והוסיף ששחקני יובה הפרו את בידוד האימונים שלהם. ביובנטוס מיהרו להודיע עוד קודם: "רונאלדו חזר לאיטליה עם טיסה רפואית באישור, כך השחקן ביקש והוא ימשיך בבידוד בביתו".

לפי החשד, רונאלדו נדבק מאחד משני האחרים שאומתו כחיוביים – ז'וזה פונטה ואנתוני לופס. על פי הדיווחים, רונאלדו היה עצבני עוד קודם לאחר שיובנטוס נכנסה ל"בידוד אימונים" בבועה, הרים את קולו מול מנהלי המועדון וחבריו לקבוצה, לפני שהחליט לעזוב את אצטדיון אליאנץ, וחזר הביתה למשפחתו לפני שעזב לפורטוגל.

עוד ביובה, נשיא המועדון אנדראה אניילי, אמר כי הוא חושב שאיטליה כולה מחכים לנפילה של יובה: "כולם רוצים שנרשום כמה הפסדים רצופים. מה שחסר לנו במקרה של אנדראה פירלו – העדר טרום העונה וכמובן שהוא חסר ניסיון. פירוש הדבר שעלינו לוות את דרכו הראשונית בידיעה שיהיו מכשולים".

אניילי הוסיף: "הזכייה התשיעית ברציפות באליפות לא קיבלה את ההכרה הנכונה מהאוהדים, אני מבין שרק בעתיד יבינו מה עשינו. כמובן שיש אכזבה משני התארים שאיבדנו – הסופר קאפ האיטלקי והגביע ומההדחה בשמינית הגמר. מאוריציו סארי אדם נהדר ואני שמח שהוא זכה באליפות אך לא הייתה כימיה בחדר ההלבשה". הוא ציין כי יובה הכניסה 130 מיליון יורו מספונסרים ושיפרה את המותג שלה בצורה נהדרת.

פאולו דיבאלה, מאוריציו סארי | Nicolò Campo / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי