חברו של פוגבה: "אם אתה רוצה לשמוח שוב, תחזור ליובנטוס"

אחרי שהצרפתי סיפר כי הוא חווה את התקופה הקשה בקריירה, קלאודיו מרקיסיו ששיתף איתו פעולה במדי הגברת הזקנה קרא לו לחזור לאיטליה

(גודל טקסט)

אחרי שהכריז כי הוא נמצא בעיצומה של התקופה הקשה ביותר בקריירה שלו, פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד זכה לפנייה מפתיעה מכוכב יובנטוס לשעבר קלאודיו מרקיסיו ששיתף איתו פעולה במשך ארבע עונות במדי הגברת הזקנה וקרא לו לשוב למקום בו הוא היה מאושר.

פוגבה שיתף בטוויטר תמונה מאימון נבחרת צרפת לקראת המשחק הערב מול שבדיה בליגת האומות (שלישי החל מ-21:35, ספורט4) ומרקיסיו, שבוודאי קרא את הציטוט של חברו, ניצל את ההזדמנות. "תחזור ליובנטוס, אתה תשמח שוב וגם אני", כתב האיטלקי וזכה לאלפי לייקים.

כידוע, מנצ'סטר יונייטד מימשה לאחרונה סעיף בחוזהו של פוגבה כדי להאריך את ההתקשרות לפחות עד 2022, אולם קשה שלא להעריך שהאופציה מומשה רק כדי לנסות למכור את הקשר בקיץ הקרוב. "לא הייתי בתקופה כזו קשה בקריירה שלי. בחיים לא הרגשתי ככה, ההגעה לנבחרת צרפת היא כמו אוויר לנשימה עבורי", אמר השחקן.

לפני שחזר למנצ'סטר יונייטד ב-2016 תמורת מאה מיליון יורו, פוגבה כזכור פרץ לתודעה במדי יובנטוס איתה זכה בארבע אליפויות, שני גביעים וזכה להערכה רבה במועדון ומחוצה לו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי