בנאפולי נפרדו ממראדונה, האצטדיון ייקרא על שמו

האבל הגדול על מותו של הכוכב הארגנטינאי הציף גם את רחובות העיר מדרום איטליה, אוהדים רבים הגיעו למגרש עם חולצות וצעיפים של דייגו. אינסינייה ספד: "רגליי רעדו ביום שפגשתי אותך, תודה על הכל, D10S"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

אבל גדול נחת היום (רביעי) על עולם הכדורגל בעקבות מותו של דייגו מראדונה, אחד השחקנים הגדולים ביותר בהיסטוריה. מלבד מיליוני האנשים אשר התאספו בכל רחבי ארגנטינה, גם בנאפולי ספדו למספר '10' האגדי.

זוכרים את דייגו

אלוהי הכדורגל: מראדונה היה הכוכב הראשון שראינו
מסי: "דייגו הוא נצחי", רונאלדו: "קוסם שאין שני לו"
בבואנוס איירס אורגן אירוע פרידה מדייגו: "ירד מהשמיים ל-60 שנה"
כיכב גם בארץ הקודש: צפו במראדונה כובש נגד נבחרת ישראל

כזכור, לאחר תקופה קצרה ולא מוצלחת בברצלונה, מראדונה הגיע לדרום איטליה בקיץ 1984 וחתם בנאפולי, אז קבוצה קטנה, לא פופולרית במיוחד וללא הצלחות גדולות. בשבע השנים בהן שיחק במדי התכולים, אלוף העולם לשעבר הוביל את המועדון להישגים הגדולים ביותר בתולדותיו, כולל שתי אליפויות איטליה, זכייה בגביע אופ"א וגם בגביע האיטלקי.

נשיא נאפולי, אורליו דה לורנטיס, ספד למראדונה בכלי התקשורת ואף חשף כי אצטדיון "סאן פאולו" המפורסם של נאפולי, בו דייגו כיכב מספר רב של משחקים, עשוי בקרוב להיקרא על שמו של הכוכב הארגנטינאי. לאחר מכן, גם ראש העיר אישר את המידע.

אצטדיון סאן פאולו הואר כמחווה לדייגו מראדונה | Ivan Romano/Getty Images

אגב, בכל הקשור לאצטדיון, נאפולי אמורה לשחק מחר נגד רייקה במסגרת הליגה האירופית, אך לאחר שהתקבל המידע על מותו של מראדונה, הוחלט להאיר את המגרש לכבודו. אוהדים רבים של הקבוצה הגיעו למגרש עם חולצות וצעיפים של מראדונה, ואף הניחו כמות אדירה של זרי פרחים לזכרו.

הקפטן הנוכחי של נאפולי, לורנצו אינסינייה ספד : "מהיום הראשון שהגעת לנאפולי האהובה שלנו, הפכת לנפוליטני. נתת הכל למען עמך, הגנת על הארץ הזו, אהבת אותה. נתת לנו שמחה, חיוכים, גביעים, אהבה. גדלתי לשמוע את סיפורי משפחתי על מעלליך, לראות וללמוד מהמשחקים האינסופיים שלך".

"היית השחקן הגדול בהיסטוריה, היית דייגו שלנו. התמזל מזלי לפגוש אותך, לדבר איתך, לפגוש אותך, ואני לא מכחיש שרגליי רעדו. בשבילי תמיד היו לך מילים יפות, מילות נחמה שלעולם לא אוכל לשכוח וששמור לתמיד בתוכי. כאוהד, כנפוליטני, ככדורגלן. תודה על הכל, D10S. תמיד נאהב אותך" נפרד אינסינייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי