פירלו תקף: "אין לנו אופי", באיטליה ביקרו: אין יובה בלי רונאלדו

שחקני יובנטוס מאוכזבים | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

האלופה אכזבה עם 1:1 נגד בנוונטו: "הקבוצה לא קיימת", נכתב ב"גאזטה". המאמן התייחס להשארתו של הכוכב מחוץ לסגל: "הייתה לו בעיה קלה. גם ריאל הייתה תלויה בו". מוראטה ייעדר מהדרבי ויורחק ליותר ממשחק אחד

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס של אנדראה פירלו שוב אכזבה. האלופה נאלצה להסתפק אתמול (שבת) בתיקו 1:1 נגד בנוונטו העולה החדשה. אחרי תשעה משחקים, לביאנקונרי 17 נקודות בלבד, הכמות הכי נמוכה שלהם מאז עונת 2011/12. למעשה, הרי שאם נתעלם מהניצחון הטכני על נאפוחי, הרי שהגברת הזקנה ניצחה רק שלוש פעמים בשמונה משחקים.

כריסטיאנו רונאלדו שהבקיע בכל משחקי הליגה שלו העונה, קיבל מנוחה, ואלברו מוראטה המשיך בכושר הנפלא שלו (שמונה שערים ושלושה בישולים, מעורב ב-48% משעריה של יובה העונה), אך ספג אדום שטותי לאחר שריקת הסיום. החלוץ יורחק לפחות ממשחק אחד. הוא יחמיץ את הדרבי נגד טורינו.

"יובה לא קיימת, איזו אכזבה. רונאלדו חסר", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט" שם נמתחה ביקורת על מוראטה שכבש אך הורחק בחוסר אחריות וייעדר כאמור. "הרבה בעיות ליובה, אפילו לא יכלה לחגוג את השער השמיני של מוראטה" נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". "הביאנקונרי מגמגמים ללא רונאלדו". "אין CR7 – אין יובה", הייתה הכותרת הדי חריפה ב"טוטוספורט". "כשרונאלדו במנוחה ופאולו דיבאלה שוב איכזב, מוראטה לא הספיק כדי לנצח את בנוונטו".

שער "טוטוספורט" | צילום מסך: "טוטוספורט"

פירלו המתוסכל אמר: "שלטנו במחצית הראשונה, היו לנו מצבים להרוג את המשחק, אבל לא עשינו זאת. עלינו לדעת מתי לשלוט בקצב ומתי להרוג את המשחק. אנחנו לא מגיבים טוב ועדיין אין לנו אופי. הייתה לנו קרן לפני המחצית, שיחקנו מהר מדי וספגנו בתוספת הזמן, וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה. עלינו להתעורר".

האם היה צריך להשאיר את רונאלדו מחוץ לסגל: "הייתה לו בעיה קלה באמצע השבוע וממילא הוא ירצה לשחק בליגת האלופות. לאחר משחקים בנבחרת, היה טבעי שהוא יזדקק למנוחה. רונאלדו הוא ערך מוסף אבל עלינו לשחק היטב גם בהיעדרו. ריאל מדריד הייתה תלויה ברונאלדו, הוא האיש בהתקפה, כך שזה טבעי שהוא יהיה חשוב גם עבורנו. זה קורה כשיש לך הרבה שחקנים ששיחקו בנבחרת וגם ליגת האלופות באמצע. אנחנו לא המועדון היחיד במצב הזה.

משחק ההתקפה התקוע: "אנחנו עובדים על שבירת הגנות. יש לנו שחקני כנף טובים, לעתים זה עובד ולעתים לא. לצערי אנחנו לא מצליחים לשחק כדורגל נקי ולהשתלט על המשחק. עלינו ללמוד מתי להרוג משחק ומתי לשלוט בקצב. דיאן קולוסבסקי? הוא לא יכול לשחק בכל משחק. בואו לא נשכח שפארמה ויובנטוס אינן זהות, זה לבל אחר. הוא הגיע כי אנחנו יודעים למה הוא מסוגל. הוא לא היה חד במשחקים האחרונים אך זה תהליך צמיחה".

אלברו מוראטה | Matteo Ciambelli/DeFodi Images via Getty Images

דנילו טען לאחר המשחק שהקבוצה חסרת ארגון ואמר: "עלינו להסתכל על עצמנו. זו הייתה מחצית ראשונה טובה אבל ספגנו שער ולא חזרנו ליכולת שלנו. אנחנו עדיין מחזיקים שאנחנו הקבוצה הכי חזקה, אבל כולנו צריכים לעשות דברים טוב יותר". המגן נשאל על התפקידים הרבים שמילא השנה בהגנה: "ככה זה הכדורגל המודרני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי