נאפולי תשחק עם תלבושת מיוחדת שעוצבה בהשראת דייגו מראדונה

המועדון הודיע שלפני שנה החלו לעבוד על מדים בהשראת ארגנטינה ומספר 10, אך לצערם מותו מנע את השקתם בטקס מיוחד בנוכחותו לפני אחד המשחקים: "נעלה איתם הערב נגד רומא ולחולצה תהיה משמעות גדולה משתכננו"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

העולם עדיין מתקשה להתמודד עם הבשורה האיומה על לכתו של דייגו ארמנדו מראדונה בשבוע שעבר ומזה מספר ימים שבכל רחבי העולם נעשות מחוות עבור "מספר 10" הנצחי של ארגנטינה, אבל הבוקר (ראשון) סיפרה נאפולי על הפתעה גדולה שתכננה עבור הכדורגלן הגדול ביותר בתולדותיה ואולי מאז ומעולם בענף ולצערה תצא לפועל לאחר מותו.

לפני שנה, כך הודיעה היום נאפולי, החל המועדון ביחד עם חברת ההלבשה "קאפה" להכין תלבושת מיוחדת כמחווה לדייגו מראדונה, חולצה ש"תזכור את ארגנטינה האהובה שלו ואת הקשר החזק שלו עם תושבי נאפולי". בנאפולי תכננו להזמין את מראדונה לאחד ממשחקי הקבוצה וללבוש את המדים המיוחדים כדי שיוכל לחגוג ולהתרגש יחד איתם, אבל ביום רביעי התבשרנו על לכתו בגיל 60 ובנאפולי לא זכו אפילו לבשר למראדונה על התלבושת המיוחדת שמכינים לכבודו.

לכן, בנאפולי החליטו ללבוש את החלצה המיוחדת כבר הערב נגד רומא: "כעת תהיה לחולצה משמעות גדולה עוד יותר ממה שתכננו", הודיעה נאפולי. כזכור, בין שלל הפעולות לזכר מראדונה, הודיעו עיריית נאפולי וראשי הקבוצה על שינוי שמו של האצטדיון מסן פאולו ל"לדייגו מראדונה".

אוהדי נאפולי זוכרים את מראדונה | Salvatore Laporta/KONTROLAB/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי