פירלו ומקני עשו היסטוריה. בונוצ'י: "שיחקנו כמו גברים בחצי השני"

אנדראה פירלו, לאונרדו בונוצ'י | Chris Ricco/Getty Images

בעקבות ה-1:2 על טורינו, מאמן יובנטוס הפך לראשון מאז 1994 שלא מפסיד ב-10 משחקי הסרייה א' הראשונים שלו, הקשר הפך לאמריקאי השלישי בלבד שכובש בארץ המגף. הבלם הוסיף: "אם נמשיך לדבר, לא נגיע לשום מקום"

(גודל טקסט)

יובנטוס משיכה לא להרשים בליגה האיטלקית וגם אתמול (שבת) כמעט רשמה הפסד מביך בדרבי מול טורינו, אך למזלו של אנדראה פירלו, שחקניו התעוררו בדקות האחרונות והשיגו 1:2 דרמטי שהותיר את הגברת הזקנה כאחת משתי קבוצות שעדיין הפסידו בליגה בצוותא עם מילאן.

עם כל זאת, אם מסתכלים בדפי הסטטיסטיקה, היה אפשר לחזות די בקלות את החזרה המאוחרת של האלופה, שכבשה לפחות שער אחד אחרי הדקה ה-80 בכל אחד משבעת הדרבים האחרונים שלה, ואותו ניצחון הפך את המאמן המושמץ לראשון בסרייה א' מאז 1994, שלא מפסיד בכל אחד מעשרת משחקיו הראשונים.

מי שעוד רשם ציון דרך מיוחד הוא ווסטון מקני שאחראי על שער השוויון והפך לאמריקאי השלישי בסך הכל שכובש בליגה האיטלקית. אגב לפניו עשו זאת אלכסי לאלאס במדי פאדובה ב-1994 ומייקל בראדלי במדי קייבו בשנת 2012.

ווסטון מקני. עשה היסטוריה באיטליה | Valerio Pennicino/Getty Images

פירלו אמר בסיום המשחק: "כשהיריב מתגונן, אתה חייב להמשיך להניע את הכדור כדי למצוא את המצבים כדי לכבוש. לא עשינו זאת במחצית הראשונה, כן הצלחנו טוב יותר בשנייה. ה-DNA שלנו חייב להישמר – לעיתים אנו סובלים ממשחקים מבולגנים ונכנעים תוך מספר דקות. אנחנו חייבים להניע את הכדור מהר יותר ולמצוא פתרונות".

על ההופעות של חואן קוודראדו ופדריקו קייזה הוסיף המאמן: "קוודראדו משחק ברמה הגבוהה ביותר כבר עשור, אז הוא רגיל למשחקים מהסוג הזה. קייזה עד לפני מספר שבועות לא שיחק באירופה. כשאתה רוכש שחקנים צעירים אתה צריך לתת להם זמן, אך במקביל להמשיך לסמוך עליהם ולהסביר להם מדוע רכשת אותם".

אנדראה פירלו | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

כובש שער הניצחון לאונרדו בונוצ'י הוסיף: "עם כל הכבוד לטורינו, אנחנו היינו בפיגור רק באשמתנו. היינו כל כך איטיים, נתנו להם את הכדור שוב ושוב, הם איימו עלינו רק כי אפשרנו להם. במחצית השנייה פעלנו כמו שהיינו צריכים לעשות".

"שיחקנו כמו גברים וזה מה שחשוב. כולם יודעים שהוצאנו מעצמנו במחצית השנייה מה שאנחנו צריכים לספק בכל משחק. השער שלי גרם לקבוצה להרגיש בטוח יותר. עלינו להתגבר על כל מכשול ואם נמשיך לדבר כל היום – לא נגיע לשום מקום".

לאונרדו בונוצ'י | Jonathan Moscrop/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי