קייליני הבריא לחלוטין, ההיסטוריה מוכיחה: אסור להספיד את יובה

כריסטאינו רונאלדו ושחקני יובנטוס | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

הקפטן עשוי לשחק נגד אודינזה לאחר הפגרה, מוראטה שלח מסר לאוהדים: "אחרי התקופה המסובכת נחזור עם כעס, תשוקה ונחישות לתקן". באיטליה נזכרו - לפני חמש שנים הביאנקונרי פיגרו ב-11 נקודות אחרי רומא וזכו בתואר

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

עונת הבכורה של אנדראה פירלו מסתבכת. האלופה יובנטוס מפגרת בעשר נקודות אחרי המוליכה אינטר ובתשע נקודות אחרי סגניתה אינטר, כשלזכותה משחק חסר. הביאנקונרי יצאו לפגרת הנבחרות בטעם מר עם תבוסה ביתית 3:0 לפיורנטינה אחריה כריסטיאנו רונאלדו העביר ביקורת. כרגע ברור שיובה חייבת להשתפר אך בתקשורת הדגישו שאסור להספיד את הגברת הזקנה. "ההיסטוריה אומרת שחלום הסקודטו העשירי לא תם", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט".

הדוגמא לכך היא עונת 2015/16, אז חוותה האלופה פתיחת עונה קשה מאוד. במחזור העשירי מעדה יובנטוס שוב עם 1:0 נגד ססואולו, הפסדה הרביעי, ובתום עשרה מחזורים הפער שלה מרומא עמד על לא פחות מ-11 נקודות! יובה התאוששה כמו שרק היא יודעת. היא השיגה 1:2 על טורינו בדרבי ויצאה לצרף מדהים של 15 ניצחונות רצופים. במחזור ה-25 היא גברה 0:1 על נאפולי יריבתה לכתר משער מאוחר של סימונה זאזא. עד לסוף העונה היא ניצחה ב-26 מ-28 משחקיה.

בעוד תשעה ימים תפגוש יובנטוס את אודינזה עם חידוש העונה, וכעבור שלושה ימים תתארח בסן סירו אצל המוליכה מילאן ותהיה לה הזדמנות לצמצם פערים. 11 ימים לאחר מכן היא תשחק באותו המגרש גם נגד אינטר. בינתיים נגד שאר קבוצות הצמרת באיטליה זה לא ממש הצליח לה כשסיימה רק בתוצאות תיקו נגד רומא (2:2), אטאלנטה (1:1) ולאציו (1:1 דרמטי). כמובן שעליה להשלים את המשחק החסר נגד נאפולי.

מסימיליאנו אלגרי
אלגרי. בתקופתו יובה מחקה פער אדיר מהצמרת | AFP

בינתיים יובה קיבלה בשורות טובות. הקפטן ג'ורג'ו קייליני שנעדר בתקופה האחרונה בשל פציעה, התאושש לחלוטין וצפוי לשחק לפחות כמחליף נגד אודינזה. הבלם הוותיק סבל מחוסר מזל כשנפצע נגד פרנצווארוש בתחילת נובמבר מייד כשחזר למגרשים והעונה הספיק לשחק ארבע פעמים בלבד.

החלוץ אלברו מוראטה, אחד מהמצטיינים העונה בשורות האלופה, שלח מסר לאוהדים ברשתות החברתיות: "חג שמח לכולם, מאחל לכם בריאות טובה. אל תשכחו שאנחנו יובנטוס – ברגע שיש תקופות מסובכת – כולנו מתאחדים. החולצה הזו היא לא עוד חולצה ואנחנו נחזור עם כעס, תשוקה ונחישות לתקן את המצב".

ג'ורג'יו קייליני | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי