רגע לפני מילאן: קוואדראדו וסנדרו נמצאו חיוביים לקורונה

חואן קוואדראדו | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

לקראת משחק העונה באיטליה, שני שלקנים בכירים בסגל של פירלו נדבקו בנגיף וייעדרו. מוראטה בספק להתמודדות בשל פציעה, בתקשורת הגדירו את המשחק כ"ההזדמנות האחרונה של יובנטוס". זלאטן וטונאלי לא כשירים מנגד

קבוצות: מילאן יובנטוס
(גודל טקסט)

הליגה האיטלקית מעבירה הילוך כאשר מחר (רביעי) ייערך מחזור אמצע השבוע עם לא פחות מעשרה משחקים. במוקד, הקרב הענק בין המוליכה הגאה מילאן לבין האלופה הנצחית יובנטוס כאשר הפער ביניהן עומד על עשר נקודות (לקבוצה של אנדראה פירלו עוד יש משחק חסר להשלים – נגד נאפולי). האם זו ההזדמנות האחרונה של יובה שניצחה העונה רק במחצית ממשחקי הליגה שלה (שבעה מתוך 14)?

ההכנות של יובנטוס למשחק ספגו מכה קשה אלכס סנדרו התלונן על תסמיני קורונה לאחר ה-1:4 על אודינזה, נבדק, אובחן כחיובי ונכנס מיד לבידוד. מלבד הברזילאי, גם חואן קוואדראדו אובחן כחיובי ולא יעמוד לרשותו של פירלו. החלוץ אלברו מוראטה נמצא בספק גדול בשל פציעה, ומאמנו הביע ספק לגבי האפשרות שהספרדי שכבש העונה עשרה שערים ב-17 משחקים – יהיה כשיר למשחק. כריסטיאנו רונאלדו שכבש העונה כבר 14 שערי ליגה ב-11 משחקים, יותר מכל אחד אחר, צפוי לפתוח בחוד כמובן.

אנטוניו קסאנו, שחקן העבר, ניתח את המשחק ואמר: "אני סקרן לראות אם מילאן תהיה בעיה הפעם ללא זלאטן. זה משחק מכריע לשתי הקבוצות. אם יובה מפסידה – זה נגמר. אם היו אומרים לי שמילאן תהיה ראושנה בינואר – לא הייתי מאמין, אני מאוד מופתע. אומרים שיובה פייבוריטית אבל היא הרבה מאחור. מילאן ממשיכה להיות קבוצה טובה על אף הקשיים".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1025706

"בודקים את המלכה", נכתב בשער "גאזטה דלה ספורט". "אתגר הסקודטו מגיע אך לצערו זלאטן איברהימוביץ' לא יהיה שם". "מילאן ויובנטוס ללא הפוגה – אין זמן לעצור במירוץ האליפות, עם קריצה לשוק", נכתב ב"טוטוספורט". יש לציין כי על האיכות של השבדי אין עוררין אך מילאן בליגה השיגה שבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בהעדרו – הקבוצה היחידה בחמש הליגות הבכירות שטרם הפסידה.

בכל מקרה, הצרות הגדולות מגיעות כאמור מצד מילאן. איברהימוביץ' שהרשית העונה עשרה שערי ליגה בשישה משחקים בלבד והביא להתעוררות גדולה במועדון, פצוע וייעדר כאמור בשל אותה פציעה מרגיזה. גם הקשר אסמעל בנסאר בחוץ בזמן שסנדרו טונאלי מושעה עקב האדום שספג במהלך הניצחון 0:2 על בנבנטו. הקאן צ'להאנולו (שישה שערים) ורפאל ליאו הצעיר (חמישה כיבושים) מדורגים אחרי זלאטן בטבלת המבקיעים. דווקא בביתה, אגב, מילאן מעדה עם שלוש תוצאות תיקו לעומת ארבעה ניצחונות.

ב-15 משחקי הליגה האחרונים מציגה הגברת הזקנה מאזן אדיר של 2:13 בניצחונות, כאשר מצד שני הרוסונרי ניצחו ובגדול במשחק האחרון עם 2:4 אחרי שהאלופה כבר הובילה 0:2. בסך הכל מפגשי הליגה מובילה יובה 52:72 בניצחונות ובסן סירו בלבד\כשמילאן מארחת היתרון הולך איתה – 25:30.

שחקני מילאן חוגגים | MB Media/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי