המאזן הנפלא של קייזה וההצהרה של בופון: יובה חוגגת ניצחון ענק

אנדראה פירלו, פדריקו קייזה ושחקני יובנטוס | Daniele Badolato - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

קשר הכנף היה מעורב בשישה שערים נגד מילאן - יותר מאשר נגד כל קבוצה אחרת ורשם עוד ציון דרך. איטליה בטירוף: "פדריקו סיפק מופע והיה יוצא דופן". השוער: "הרבה יותר משלוש נקודות". פירלו: "רוצים את הפסגה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס הגיעה למשחק אתמול (רביעי) בסן סירו בידיעה שמדובר במשחק של "להיות או לחדול" כשהפער מהמוליכה עמד על עשר נקודות. בדיוק בזמן היא שיחקה נפלא, ניצחה 1:3 והנחילה לרוסונרי הפסד ראשון העונה. כוכב המשחק היה פדריקו קייזה עם צמד שערים. הוא כבש בשני משחקים ברציפות לראשונה מאז פברואר. האיטלקי מאוד אוהב לשחק נגד מילאן, נגדה כבש שלושה שערים ובישל כמות דומה – הרקורד הטוב ביותר שלו. מעבר לכך, בשנות ה-2000, רק שחקן נוסף של הגברת הזקנה כבש צמד בסן סירו – גונסאלו היגואין.

"ברכות לכל החבר'ה על ניצחון חשוב מאוד, רק להמשיך ככה", כתב כריסטיאנו רונאלדו באינסטגרם, כאשר במשחק עצמו לא בלט יותר מדי. "זו הדרך, עד הסוף!", כתב קייזה שהצטנע. "יש ניצחונות ששווים הרבה יותר משלוש נקודות, וזה אחד מהם. יובה הייתה נהדרת הערב", כתב ג'יאנלואיג'י בופון.

המאמן אנדראה פירלו היה מרוצה כמובן: "זה היה ניצחון חשוב מאוד עבורנו, לא התעניינו בתוצאות של קבוצות אחרות. אנחנו מרוכזים בהתקדמות שלנו. נראה רק בעוד כמה חודשים היכן אנחנו נמצאים. הדבר הכי חשוב היה הרוח של הקבוצה הזו שרוצה לשלוט ולהוכיח את עצמה נגד מוליכת הסרייה א'. אנחנו רוצים להשתלט על הפסגה".

המהלך המבריק של המאמן היה להציב את קייזה מול תיאו הרננדס: "הרעיון היה ללחוץ עליו ולא לאפשר לו להצטרף להתקפה בצורה חופשית כפי שהוא עושה בדרך כלל. קייזה שחקן טוב ולכן החתמנו אותו, העמדה שלו אולי תשתנה לעתים אך התפקיד שלו – לא". המאמן החמיא גם למרכז השדה של קבוצתו: "אדריאן ראביו חזר אחרי היעדרות בת שני משחקים, היה רענן מאוד ושיחק בתשוקה. הוא קשר טוב מאוד מרחבה לרחבה, הוא לא מבין אפילו כמה פוטנציאל יש לו". פירלו הסביר כי החליף את רודריגו בנטקור משום שהתעייף וחשש שיספוג צהוב שני.

פאולו דיבאלה היה גם כן מהמצטיינים על כר הדשא כשבישל פעמיים. פירלו התייחס לחלוץ: "כולם הם שחקני הרכב אבל גם לא. אני בר מזל משום שאני מסוגל לבחור מי משחק בהתבסס על כושר משחק ומאפייני היריבה שלנו. היינו זקוקים לדיבאלה, הוא עדיין לא במאה אחוז. יש לו כמה בעיות פיזיות והוא לא היה במיטבו העונה". האם הוא 'דוחף' לחידוש חוזהו של החלוץ: "לא, זה לא התפקיד שלי, אני לא מעורב בכל".

הקפטן לאונרדו בונוצ'י: "שלטנו מההתחלה ועד הסוף. הגענו לכאן כשאנחנו מודעים היטב לחשיבות המשחק, במיוחד אחרי התוצאות בצהריים (אינטר הפסידה לסמפדוריה). יצרנו הרבה מאוד מצבים וספגנו אחרי שגיאה שלנו. ידענו שמילאן יכולה לפגוע בנו בהתקפות מתפרצות, אבל היינו איתנים ועבדנו כקבוצה. זו הרוח שאנחנו רוצים להראות ועלינו להמשיך כך. אנחנו רוצים כרגע לנצח את ססואולו. אנחנו מתרכזים משחק אחר משחק. זה מוכיח שהקבוצה עדיין רעבה. עלינו להיות יציבים".

באיטליה כמובן פרגנו. "תקשיבי לזה, יובה", נכתב בשער "גאזטה דלה ספורט" על רקע תמונה של קייזה. "הביאנקונרי חוגגים, מילאן מפסידה, זה היה מופע של קייזה". "יובה מאמינה בסקודטו", נכתב ב"טוטוספורט". "הפגנת כוח נהדרת של הגברת הזקנה בהשראה קייזה היוצא דופן – גרמה למילאן להפסיד לראשונה מזה 27 משחקים". ב"קוריירה דלה ספורט" נכתב: "קייזה בשביל הסקודטו. הופעה מדהימה שלו גרמה למילאן לשקוע. פירלו נאחז במירוץ לתואר וגם דיבאלה נראה נהדר".

כותרות העיתונים באיטליה | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט", "קוריירה דלה ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי