רונאלדו רחוק שער אחד משיא כל הזמנים, דיבאלה ייעדר למשך שלושה שבועות

כריסטיאנו רונאלדו | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

הכוכב הבקיע את השער ה-759 שלו, בדיוק כמו ג'וזף ביקאן האוסטרי-צ'כוסלבקי שמחזיק בשיא כל הזמנים, וזה לא ציון הדרך היחיד. הארגנטינאי נפגע בברכו אך אינו סובל מפציעה רצינית

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס חוזרת לעצמה. הקבוצה של אנדראה פירלו רשמה לראשונה העונה ניצחון ליגה שלישי ברציפות עם ה-1:3 על ססואולו אתמול (ראשון). דנילו כבש שוב נגד היריבה והוסיף בישול חשוב. האלופה אמנם ספגה במשחק בית כשהיא ביתרון מספרי לראשונה מאז 2013 (אז זה קרה לה נגד מילאן) אך זה לא מנע ממנה לנצח בדקות האחרונות. באיטליה כבר מרגישים תחושת דז'ה-וו איך יובה תמיד עושה זאת.

כריסטיאנו רונאלדו השתתף גם הוא בחגיגה כשכבש בתוספת הזמן את השער השלישי. זה היה שער הליגה ה-15 שלו והוא השחקן היחיד שכבש בכל 15 השנה האחרונות לפחות 15 שערי ליגה בחמש הליגות הגדולות (מאז 2006/07). אבל עם כל הכבוד לשיא הזה הרי שהוא שולי לעומת הדבר הבא: רונאלדו כבש את שערו ה-759 בקריירה והשתווה לג'וזף ביקאן. עם השער הבא הפורטוגלי יהפוך לשיאן השערים בכדורגל אי פעם (משחקים רשמיים בלבד כמובן).

הדאגה היחידה ביובה היא הפציעות. ווסטון מקני הוחלף בארון ראמזי אחרי 19 דקות (סובל מפגיעת שריר) ופאולו דיבאלה נאלץ לצאת בדקה ה-42. השחקנים עברו בדיקות רפואיות היום (שני) ולגבי האחרון המועדון אישר כי ייעדר בין 15-20 יום בשל פגיעה בברך. עוד לפני הבדיקה של דיבאלה אמר פירלו : "אני מקווה שלדיבאלה אין שום דבר רציני, הוא סובל מפגיעה בחלק הפנימי של הברך".

על המשחק אמר המאמן: "היה חשוב לנו ליצור עקביות, אחרת הניצחון בסן סירו על מילאן לא היה אומר כלום. היינו קצת איטיים ואולי פחות מסודרים אבל כן נחושים, הראינו את הרעב כדי לנצח את המשחק. בשער שספגנו עשינו טעויות, החלוץ שלהם קיבל יותר מדי מקום".

בנוגע לאינטר: "המשחקים האלה מרתקים עבור כולם והשחקנים אוהבים לקחת חלק בזה, רמת הריכוז עולה וכך גם המתח. יש לנו שחקנים גדולים שרגילים למשחקים האלה. נתכונן לכך במלוא המרץ אחרי הגביע. אנחנו יובנטוס ולכן הלחץ עלינו לנצח בכל משחק. עלינו להתמודד עם כל משחק כאילו זה גמר ונראה היכן נהיה לקראת סוף העונה".

פאולו דיבאלה | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

כשנשאל לאן השתפרה יובנטוס בשבועות האחרונים, אמר: "אני חושב שמעל הכל – בהערכה העצמית וכעת התנועה שלנו טבעית. הניצחון על טורינו היה נקודת מפנה להרגשתי, זה הוכיח שאם לא נשחק בריכוז מקסימלי ובנחישות – אנחנו ניאבק. זה צריך להיות ה-DNA שלנו, לדחוף חזק עד לרגע האחרון. אפשר לשחק טוב או פחות טוב אך הנחישות היא אלמנט שתמיד חייב להיות לנו".

דיאן קולוסבסקי אמר: "היה לי רק דבר אחד בראש כשנכנסתי – לנצח את המשחק. יכולתי לעשות יותר אבל אני שמח שהשגנו את הנקודות. אני רואה את עצמי משחק כאן ביובנטוס שנים רבות, מקווה להיות קרוב לשער". כשנשאל על יחסיו עם זלאטן איברהימוביץ' בן ארצו, אמר: "אנחנו מתכתבים, הוא אליל עבורי. כמעט אף אחד לא יכול לעשות את מה שעשה. אני גאה כשהוא נותן לי עצות. אני מקווה שהוא יחזור לנבחרת ויהיה איתנו ביורו, יאללה איברה!".

באיטליה בירכו את יובה. "תיזהר קונטה, יובה מגיעה", נכתב בהתייחס למשחק הענק שיתקיים בראשון. "יובה ממש כאן וממשיכה לטפס על אף שהיה לה קשה נגד ססואולו", הייתה הכותרת ב"גאזטה דלה ספורט". "יובה כבר מפחידה", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט" שם ציינו כי האלופה מסוגלת לצמק את הפער ויש לה משחק חסר. "יובה לא מרפה" הייתה הכותרת ב"טוטוספורט" שם התייחסו לכך שבשני המחזורים האחרונים הפער מאינטר השנייה קוזז בחמש נקודות.

כותרות העיתונים באיטליה | צילומי מסך: "גאזטה דלה ספורט", "קוריירה דלה ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי