רביעי בספורט3: רונאלדו עשוי לפתוח בהרכב יובנטוס נגד גנואה

כריסטיאנו רונאלדו | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

חגיגה איטלקית: בשל היעדרותם של דיבאלה ומוראטה, הפורטוגלי עשוי לפתוח בשמינית גמר הגביע וינסה לנפץ את השיא. אריקסן עשוי לקבל הזדמנות ב-11 של אינטר מול פיורנטינה, נאפולי תפגוש את אמפולי

(גודל טקסט)

שלושה משחקים מסקרנים ייערכו מחר (רביעי) במסגרת שמינית גמר הגביע האיטלקי: אינטר תתארח אצל פיורנטינה (החל מ-15:55, ישיר בספורט3), מחזיקת התואר נאפולי תפגוש בבית את אמפולי (החל מ-18:40, ישיר בספורט3) ואילו האלופה יובנטוס תנעל את משחקי היום מול גנואה (החל מ-21:40, ספורט3).

פיורנטינה – אינטר

הסגולים חולמים על גביע ראשון מאז 2001 ושביעי בתולדותיהם, אך לאינטר יש רצונות משלה והיא תקווה להעפיל לרבע הגמר, שם היא תפגוש את מילאן אם זו תנצח את טורינו, במטרה לזכות בתואר ראשון מאז עונת הטרבל המפורסמת תחת ז'וזה מוריניו. הנראזורי יגיעו להתמודדות אחרי 2:2 דרמטי מוול רומא ואילו פיורנטינה לאחר ניצחון על קליארי שהרחיק אותה מחבורת התחתית.

מבחינה מקצועית, אינטר תיאלץ להסתדר ללא המגנים דנילו דאמברוסיו ומתאו דרמיאן ובלי הקשר מתיאס וסינו שימשיך להיעדר. לנראזורי מצפה ביום ראשון קרב גדול בליגה מול יובנטוס ונראה שהמאמן אנטוניו קונטה יבצע רוטציה ויאפשר לרומלו לוקאקו מנוחה, כשאת החלק הקדמי ככל הנראה יובילו אלכסיס סאנצ'ס ולאוטרו מרטינס. כריסטיאן אריקסן, שמוזכר כמועמד ודאי לעזוב, עשוי לקבל הזדמנות נדירה בהרכב.

כריסטיאן אריקסן | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

נאפולי – אמפולי

מחזיקת הגביע תקווה לדלג מעל מוליכת ליגת המשנה בדרך לרבע הגמר, שם היא תפגוש את המנצחת במשחק בין רומא לספציה. הקבוצה מדרום איטליה תגיע אחרי 1:2 דרמטי על אודינזה בליגה ותשתדל לא להזיע יותר מידי לפני המשחקים המסקרנים מול פיורנטינה בסרייה א' (ראשון) ויובנטוס בסופר-קופה (רביעי). בפן המקצועי, נאפולי תחסר את דריס מרטנס ו-ויקטור אוסימן. לורנצו אינסינייה ופרננדו יורנטה צפויים לפתוח בהתקפה.

יובנטוס – גנואה

לפני שני המשחקים המסקרנים נגד אינטר ונאפולי ואחרי שלושה ניצחונות רצופים במסגרת הליגה, יובה תשאף להעפיל לרבע הגמר ללא קשיים מיוחדים, כשהמטרה, כמובן, היא להניף את הגביע בו היא לא זכתה בשנתיים האחרונות. אם תעפיל, הגברת הזקנה תתמודד בשלב הבא מול המנצחת במשחק בין ססואולו לספאל, כך שאפשר להגיד שהדרך שלה לחצי הגמר נראית סלולה.

באשר להרכב, ייתכן שהמאמן אנדראה פירלו יפתח עם כריסטיאנו רונאלדו בהתקפה וזאת בשל העובדה שפאולו דיבאלה ואלברו מוראטה אינם כשירים. אגב, הפורטוגלי זקוק לשער אחד על מנת להפוך לשיאן השערים הרשמיים בתולדות הענף. ג'אנלואיג'י בופון הוותיק יפתח בין הקורות ואילו בהגנה יוצב ג'ורג'ו קייליני. בקישור, כך נראה, יעלו רודריגו בנטנקור, אדריאן רביו וארתור.

כריסטיאנו רונאלדו מול דיוגו דאלוט | Stefano Guidi/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי