"רונאלדו נכנס אבל רפיה הפגיז". קייליני התרגש מהקאמבק

החלוץ הצעיר (21) שכבש את שער הבכורה והעלה את יובה לרבע הגמר: "מקדיש את השער לאמא". המאמן: "עשינו לעצמנו חיים קשים, הגביע חשוב, כל המשחקים נקלעו להארכה". הקפטן ששב להרכב: "התרגשתי כמו בהופעת הבכורה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אחרי 23 דקות היה נראה שיובנטוס בדרך לטייל בשלב הבא כשהוליכה 0:2 על גנואה כאשר דיאן קולוסבסקי כובש ומבשל לראשונה באותו ערב כשחקן הגברת הזקנה. אלא שהאלופה הסתבכה ונקלעה להארכה. לבסוף, המחליף חמזה רפיה, התוניסאי בן ה-21, כבש את שער הניצחון בהופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בדרך ל-2:3. בכך, האלופה שמרה על הרצף הנפלא שלה והעפילה לשלב שמינית הגמר בפעם ה-14 ברציפות. הגיבור רפיה אמר: "אני מרוצה מאוד, הייתי בקרארה כדי לשחק בקבוצה עד גיל 23 ביום ראשון ועכשיו אני כאן, עוזר לקבוצה הראשונה לנצח בגביע".

פירלו אמר: "עשינו לעצמנו את החיים קשים כיוון ששיחקנו ממש טוב במחצית הראשונה ואז היינו לא מרוכזים והכל נהיה קשה יותר. חבל, היה עלינו לשלוט במצב. הגביע האיטלקי הוא יעד חשוב ואני שמח שהעפלנו לשלב הבא". עוד אמר: "כל המשחקים נקלעו להארכה, זה מראה עד כמה קשה לכולן. אנחנו באותה סירה, יהיו לנו כמה ימים להתאושש".

מדוע יובה מתקשה נגד היריבות החלשות יותר: "אני לא חושב שנאבקנו, היינו בשליטה רוב הזמן. היו הרבה שחקנים צעירים שבחוויה אמיתית ראשונה שלהם בקבוצה הבוגרת עשו אולי טעויות וזה יכול לקרות. היה חסר לנו ריכוז, במיוחד כשהובלנו".

| Massimiliano Ferraro/NurPhoto via Getty Images

כריסטיאנו רונאלדו נותר על הספסל ובכלל יובה שיחקה בהרכב עם לא מעט שחקנים צעיריים. המגן רדו דרגוסין למשל. "הוא כבר רשם הופעת בכורה בליגת האלופות ושיחק 20 דקות נגד גנואה. הוא מאוד מעניין והראה את האיכויות שלו". על קולוסבסקי שפתח נפלא ואז רשם נפילה ביכולתו: "הוא שחקן צעיר מאוד והוא עשה צעד גדול כשהגיע ליובנטוס. עליו להיות עקבי יותר למשך 90 דקות ונחוש יותר".

ג'ורג'יו קייליני ששב להרכב אחרי קרוב לחודשיים וחצי: "התרגשתי כמו ילד קטן שעורך את הבכורה. שיחקתי ליד דרגוסין שיכול להיות כמעט הבן שלי. הייתי בחוץ זמן רב והיה לי חשוב לקבל בחזרה את הביטחון על המגרש. אני מקווה שאוכל לשחק הרבה בהתאם לבחירת המאמן. יכולנו לכבוש יותר, אולי הסתכנו בעודף ביטחון, זה קרה גם נגד ססואולו ביום ראשון".

"רונאלדו נכנס אבל רפיה הפגיז", נכתב על כובש שער הניצחון. "כל כך הרבה סיכונים עשתה יובה ובסוף פירלו מודה לרפיה", נכתב בשער "קוריירה דלה ספורט". "האלופה פתחה חזק אך נעלמה וניצלה בזכות התוניסאי שהקדיש את השער לאמא שלו". "תינוקות יובה עשו את זה", נכתב ב"טוטוספורט". "בין הרכב ראשון לשחקני הספסל, פירלו הציב שישה מתחת לגיל 22. קולוסבסקי ומוראטה אותתו על הכוונות אך גנואה נלחמה בחזרה – עד שבא רפיה". ביום ראשון תפגוש האלופה את אינטר במשחק ענק.

כותרות העיתונים באיטליה | צילומי מסך: "טוטוספורט", "קוריירה דלה ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי