לאוטרו: "רציתי שמסי יגיע לאינטר, הוא השחקן הטוב בעולם"

בראיון מיוחד ל'גאזטה דלו ספורט' התייחס החלוץ לניסיון של הנראזורי לצרף את הפרעוש בקיץ: "מרגיש מספיק בר מזל לשחק איתו בנבחרת, הוא מקור השראה לצעירים". על עתידו: "אשמח להישאר כאן"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

לפני קצת פחות משנה חלוצה של אינטר, לאוטרו מרטינס, סומן כמועמד המוביל לחיזוק החלק הקדמי של ברצלונה ומספר חודשים לאחר מכן החלה סאגת העזיבה המתוקשרת של ליאו מסי מבירת קטאלוניה, כאשר אחת האופציות הייתה להגיע לנראזורי.

בסופו של דבר צמד הארגנטינאים נשארו במקומם, אך עדיין ממשיכים לעורר עניין כל פעם מחדש. היום (שבת) פורסם ראיון מיוחד של לאוטרו במגזין סוף השבוע של 'גאזטה דלו ספורט' וסיפר על האפשרות לשתף פעולה בעתיד עם הפרעוש, גם במסגרת הקבוצתית.


"זה היה החלום הכי גדול שלי שיגיע לאינטר", הודה לאוטרו בתחילת הראיון. "זה מדהים לשחק איתו, הוא השחקן הכי טוב בעולם ואני מרגיש מספיק בר מזל לשחק איתו בנבחרת. הוא מהווה מקור השראה לשחקנים הצעירים".

לאוטרו מרטינס, ליאו מסי | JUAN IGNACIO RONCORONI/POOL/AFP via Getty Images

על עתידו: "היה קיץ מאוד מעייף, אבל אני באינטר ואני מאוד שמח. החוזה שלי נגמר בשנת 2023 אבל אני מקווה להישאר במילאנו גם לאחר מכן, זו עיר נהדרת ובשל זה אני רק רוצה לתת הכל למועדון. לאחר מכן אני מאמין שנגיע להסכם".

שיתוף הפעולה עם רומלו לוקאקו בהתקפה: "נפלתי טוב איתו, על המגרש ומחוצה לו. הוא בחור כל כך נחמד, דובר שמונה שפות – שזה דבר חשוב בקבוצה כמו שלנו – הוא גם שחקן מאוד צנוע וההיסטוריה שלו דומה לשלי. התחלנו במקום הכי נמוך שיש ולכן אנחנו מבינים אחד את השני".

לאטורו מרטינס פתח את העונה הנוכחית בצורה נפלאה, תשעה שערים ושלושה בישולים יש כבר במאזנו ב-17 משחקי סרייה א' ובליגת האלופות רשם עוד שער ובישול בהפסד 3:2 לריאל מדריד בבירת ספרד. השיא העונתי שלו באיטליה עומד על 14 כיבושים וכל עוד לא יקרה דבר חריג, סביר להניח שישבור גם אותו.

רומלו לוקאקו, לאוטרו מרטינס
רומלו לוקאקו, לאוטרו מרטינס | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי