פירלו: "לא יכולנו לשחק גרוע יותר, פחדנו מאינטר". בתקשורת תקפו

אנדראה פירלו, כריסטיאנו רונאלדו | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

המאמן ביקר את שחקניו אחרי תצוגת הנפל בסן סירו: "טעינו בגישה מההתחלה ושיחקנו ללא נחישות, לא תקפנו". קייליני: "הפסדנו בכל מאבק אך אסור שזה יהיה נוקאאוט". רונאלדו קיבל ציון 5. "איפה היית, יובה?", נכתב

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אחרי תשע אליפויות ברציפות יובנטוס ראויה לכבוד עצום ואסור להספיד אותה אך נראה שאתמול (ראשון) היא ספגה מכה עצומה בחלום לזכות בסקודטו העשירי. הביאנקונרי שכבר גברו 1:3 על מילאן בסן סירו חיפשו ניצחון חמישי ברציפות אך הפסידו 2:0 לאינטר (מה שלא קרה מאז ספטמבר 2016) ביכולת עלובה ונותרו שבע נקודות מהפסגה. לא במפתיע, עלו לא מעט שאלות, שוב, לגבי ההחלטה למנות בקיץ את אנדראה פירלו חסר הניסיון. גם בעונת 2015/16 השיגה יובה 33 נק' בלבד אחרי 17 משחקים, הכמות הנמוכה ביותר שלה בעשור האחרון – ואז זה הסתיים באליפות. אשתקד, עם מאוריציו סארי, היו לה 42 נק' ולפני שנתיים – 49. ובחזרה למשחק – במחצית הראשונה, למשל, מאזן הבעיטות לשער היה 3:11 לאינטר.

פירלו תקף את שחקניו: "יובנטוס לא הייתה יכולה לשחק גרוע יותר. טעינו בגישה שלנו מההתחלה וכשאין לך את הנחישות כדי לנצח אתה לא תוכל לעשות זאת. לא עלינו למגרש. פחדנו ממשחק ההתקפה של אינטר, התמקדנו רק בהגנה ולא היינו תוקפניים. נתנו לאינטר לקחת יוזמה והם נהיו הרסניים בנסיבות האלה. האיכות של שחקן כזה או אחר יכולה לזרוח רק אם יש לך מספיק נחישות ותוקפנות. זה הפסד רע וזה היה בלתי צפוי אך עלינו להרים את הראש ולהתכונן לסופר קאפ".

האם בלתי אפשרי לזכות בסקודטו: "השאיפות שלנו נותרו זהות. זה פספוס נגד יריבה חזקה, הדברים האלה קורים, אבל אני מאוכזב בעיקר מהיחס. קבוצה כמו יובנטוס חייבת להגיע עם ביטחון ושאיפה, רצון לקחת יוזמה. היינו ביישניים ו-ותרנים מידי. היינו איטיים במעברים. רצינו ליצור מצב בו פדריקו קייזה יכדרר באחד על אחד או שארון ראמזי ינצל את השטחים אבל זה לא קרה. לא גרמנו לאינטר לצאת מהעמדות, היינו צפויים. המאמן הוא תמיד אשם, אולי הם לא הבינו את התוכנית".

רונאלדו. ערב שיירצה לשכוח | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

הקפטן ג'ורג'יו קייליני הודה: "אפשר להתכונן כמה שאתה רוצה אבל צריך לממש את זה על המגרש. לא זכינו באף מאבק נגד אינטר, היא רצתה יותר מאיתנו וראויה לניצחון. היא שיתקה אותנו לחלוטין בכל חלקי המגרש. יש מקרים שאתה צריך להיות צנוע ולאפשר ליריבה לקבל את הכדור. אנחנו טעינו עם הכדור, הזזנו אותו לאט מדי". כשנשאל על המצ'אפ מול רומלו לוקאקו ענה: "הוא חלוץ כל כך פיזי, שחקן נפלא, צריך להשתמש בכל הגוף כדי לסגור אותו ולהגביל אותו, אי אפשר לנטרל אותו לחלוטין".

"זו מכה, אבל אסור שזו תהיה מכת נוקאאוט כי יש לנו זמן לפצות על כך והדרך עוד ארוכה העונה, החל מהסופר קאפ נגד נאפולי ברביעי. למרבה המזל יש לנו משחק כבר ביום רביעי כדי שנוכל לשים את הכל מאחורינו ולהתמקד בתואר הראשון של העונה".

האם שינוי המאמן עזר והקבוצה טובה יותר עם פירלו מאשר עם סארי: "היו לנו כמה ניצוצות העונה, למשל נגד ברצלונה וגם ארבעה ניצחונות במשחקים קשים, אבל אסור לנתח ביצועים כמו הערב (אתמול) כשהיה פער כה גדול בין הקבוצות. השנים עוברו ואתה מנסה בכל דרך לשמור על העידן הזה, סקודטו עשירי ברציפות יהיה מדהים".

קייליני. "אסור שזה יהיה נוקאאוט" | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

"יובה לא הצליחה למנוע את החגיגה של אינטר, היא נקלעה לפיגור ומעולם לא הצליחה להגיב, פירלו המתוסכל מאשים את שחקניו", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט", שם כריסטיאנו קיבל את הציון הנמוך 5 ושאלו היכן הוא. "התוצאה מעולם לא הייתה מוטלת בספק, יובה נכנעה בכל קרוב. למזלה, לאוטרו מרטינס החמיץ מספר הזדמנויות", הייתה הכותרת ב"קוריירה דלה ספורט", שם נכתב כי כריסטיאנו רונאלדו אכזב בגדול. "איפה היית, יובה? רק אינטר הגיעה", נכתב ב"טוטוספורט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי