כריסטיאנו רונאלדו הפך לגדול הכובשים בהיסטוריה? לא בטוח

כריסטיאנו רונאלדו | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

הפנומן הפורטוגלי חגג את שערו ה-760 בקריירה והעניק ליובנטוס זכייה בסופרקאפ האיטלקי, אבל ההתאחדות הצ'כית טוענת שחסרים לו עוד 62 שערים כדי לשבור את השיא. ההסבר בפנים

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כל העולם חגג אמש (רביעי) עם כריסטיאנו רונאלדו את שערו ה-760 בקריירה במהלך הסופר-קאפ האיטלקי, שער שהפך אותו לגדול הכובשים בהיסטוריה וגם העניק ליובנטוס את התואר על חשבון נאפולי, אבל האם יכול להיות ש-CR7 כלל לא שבר את השיא?

בכל העולם ציינו אתמול את העובדה שכריסטיאנו רונאלדו חלף על פני יוזף ביצאן, האוסטרי-צ'כוסלובקי שמ-1928 ועד 1955 כבש 759 שערים במדי הקבוצות והנבחרת, אלא שעל פי ההתאחדות הצ'כית – לכריסטיאנו רונאלדו יש עוד כברך דרך ארוכה עד שבאמת יכבוש את הפסגה וינפץ את השיא.

צפו בשערו ה-760 של כריסטיאנו רונאלדו

לביצאן 759 שערים על פי הרישומים של Opta, מאתגר הנתונים הגדול בעולם הכדורגל, אבל בהודעה הרשמית מטעם ההתאחדות הצ'כית היום, לטענתם ביצאן כבש בכלל 821 שערים – משמע שלפנומן הפורטוגלי חסרים עוד 62 שערים כדי להתבסס בפסגה.

על פי היסטוריון כדורגל מטעם ההתאחדות הצ'כית, שערים רבים שכבש ביצאן בליגת המשנה בצ'כיה לא מופיעים ברישומים של Opta ומתברר כי לזכותו עוד 53 שערים ב-26 משחקים שלא מופיעים בנתונים. "821 שערים במשחקים רשמיים (ליגות ראשונה ושנייה, משחקי גביע, ומשחקי נבחרת) זה המספר הכי מדויק שהצלחנו להגיע אליו", הבהירו בהתאחדות הצ'כית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי