אינטר לא כבשה לראשונה העונה. קונטה: "אסור להסתכל על מילאן"

אנטוניו קונטה | Claudio Villa - Inter/Getty Images

הנראזורי היו יכולים להפעיל לפסגה, אך נפרדו ב-0:0 מול אודינזה אשר עצר רצף של 21 משחקים בהם הבקיעו לפחות גול אחד. בתום ההתמודדות המאמן התייחס להרחקתו לקראת הסיום והסביר מדוע הגביע נחשב עבורו למפעל משני

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

מיד אחרי ההפסד 3:0 של מילאן מול אטאלנטה, לאינטר הייתה הזדמנות פז לעלות למקום לפסגה לראשונה מאז מחזור הפתיחה, אבל דווקא נגד אודינזה החלשה סיימה ב-0:0 מאכזב אשר מותיר אותה במקום השני. מעבר לאיבוד הנקודות המאכזב, התיקו המאופס קטע רצף של 21 משחקים בהם הנראזורי מצאו את הרשת לפחות פעם אחת ועבור הכחולים שחורים זה הגיע בתזמון הכי רע שיש.

אנטוניו קונטה כהרגלו התקשה לשמור על איפוק והורחק בתוספת הזמן לאחר ויכוח עם השופט, שהמשיך גם במנהרת השחקנים לאחר שריקת הסיום. המאמן דיבר על כך לאחר המשחק: "השופט החליט להרחיק אותי לאחר שטענתי שארבע דקות תוספת זמן אינן מספיקות. בסופו של דבר אנחנו צריכים לקבל את ההחלטות של השופט, גם אם אנחנו לא מסכימים איתן".

על התוצאה המאכזבת לאחר ההפסד של מילאן אמר המאמן: "כמו שאני תמיד אומר, אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו, אסור לנו לחשוב מה מילאן עושה. אנחנו צריכים לשפר את היכולת ואת התוצאות שלנו מדי שבוע".  

שחקני אינטר | Alessandro Sabattini/Getty Images

מה לא עבד: "אני מעדיף שהאחרים ינתחו את הביצועים שלנו, אנחנו פשוט מנסים לעבוד ולהפיק את המיטב מעצמנו. אני חושב שאנחנו מצליחים לעמוד בקשיים ולהיאבק חזק בצמרת. אנחנו צריכים להמשיך לשחק כדורגל גם במחצית השנייה של העונה, אבל עשינו בשנה וחצי שלי פה דברים נפלאים".

קונטה גם נשאל לגבי הדרבי נגד מילאן במסגרת רבע גמר הגביע: "אנחנו יודעים שהסרייה א' הוא דבר מאוד חשוב עבור המועדון וגם ברמה הכלכלית, כך שזכייה בסקודטו או העפלה לליגת האלופות חשובה יותר מהגביע. עם זאת אנחנו עדיין מאוד מכבדים את הטורניר ורוצים להתקדם כמה שיותר. אנחנו אף פעם לא מזלזלים בשום משחק, ננסה לנצח – כמו תמיד".

אנטוניו קונטה | Claudio Villa – Inter/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי