במילאן כועסים על זלאטן: "האדום שינה את המשחק"

זלאטן איברהימוביץ' מקבל אדום | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

הענק השבדי היה נראה עצבני בהפסד הדרמטי 2:1 לאינטר ברבע גמר הגביע והורחק בחצי השני אחרי העימות עם לוקאקו במחצית הראשונה. פיולי: "ההבדל היחיד במשחק היה ההרחקה. הוא יכל לעשות דברים אחרת"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

בתום דרמת ענק, מילאן יצאה אתמול (שלישי) סופר מאוכזבת מהסן סירו, כאשר הפסידה 2:1 לאינטר ברבע גמר הגביע האיטלקי בצורה הכי כואבת שיש – עם שער מכריע בדקה ה-90+7, עמוק עמוק בתוך תוספת הזמן ורגע לפני שהתמודדות נשלחת להארכה.

צפו בתקציר: מילאן הפסידה 2:1 לאינטר ברבע גמר הגביע

מעבר לדרמה על כר הדשא, סיפור המשחק היה כמובן העימות הפיזי החריג בין רומלו לוקאקו מהנראזורי לזלאטן איברהימוביץ', שאף נחשד באמירה גזענית כלפי החלוץ הבלגי. השבדי יצא מכליו, היה נראה מאוד עצבני במחצית השנייה, בה קיבל כרטיס צהוב שני בדקה ה-58 והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.

זלאטן הורחק במצב של 0:1 לרוסונרי משער שהוא עצמו כבש, ובעקבות החיסרון המספרי, המשחק, כידוע, הסתיים במהפך כואב. אגב, זה היה שערו השמיני של איברהימוביץ' מול אינטר במדי מילאן (בשבעה משחקים) – והיא היריבה מולה כבש הכי הרבה במדים האדומים-שחורים.

"המשחק היה הרבה יותר מסובך כשהיינו בעשרה שחקנים", אמר לאחר המשחק סטפנו פיולי, מאמן מילאן, ושלח ביקורת מרומזת לחלוץ השבדי בן ה-39. "היינו נאיביים בעבירה של הפנדל בו הם השוו. המשחק היה מאוזן מאוד, ההבדל היחיד היה החיסרון המספרי". כשמאמן נשאל האם זלאטן פגע בקבוצה הוא טען: "הכרטיס הצהוב השני שהוא ספג היה מתוך רצון לעזור. הוא יכול היה לעשות דברים אחרת, אבל זה קורה".

פיולי, זלאטן | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

"אנחנו מאוכזבים מההדחה, כי המפעל הזה חשוב לנו", המשיך מאמן מילאן. "ההופעה שלנו הראתה שאנחנו קבוצה חזקה, אבל הכרטיס האדום עשה את המשחק הרבה יותר קשה. התקרית בין זלאטן ללוקאקו? הם שני אנשים מבוגרים. הם אמרו משהו אחד לשני, אני לא יודע מה. זה קורה".

צ'יפריאן טטרושאנו, השוער השני של הרוסונרי, אשר עלה בין הקורות בעקבות ריצוי עונש ההרחקה של ג'אנלואיג'י דונארומה, אמר לאחר ההפסד הכואב: "הצהוב השני של 'איברה' שינה את המשחק. נלחמנו מההתחלה ועד הסוף, אבל כריסטיאן אריקסן כבש שער גדול בסיום והפסדנו. למרות זאת, הראינו במשחק הזה את האופי שלנו. אם אנחנו במקום הראשון בליגה, זה אומר שמגיע לנו להיות שם ועכשיו אנחנו צריכים להתרכז בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי